|
|
|
|---|---|
|
Kanske skulle presentera mig... ;) Andreas från Göteborg. Är kanske snart ägare till en M5-99, därav mitt deltagande på denna sida. Har en historik mest med Audi, då bl a 200Q, S2, RS4 och S4 biturbo. Kör idag EVO6, men letar efter ngt inte fullt så "rally" och "brutalt". Tycker att M5 verkar mycket trevlig, och har väl i ärlighetens namn sneglat i många år på Bimmers... ;) Blev också mäkta imponerad av nya M3 efter en resa till Ringen med MFünf... ;) Vad säger ni, skall jag köpa mig en M5 E39? Bilen på lut är en 99a med dryga 10' mil. Kommer att gå som bruksbil eftersom jag tänkte börja på mitt andra "tokprojekt" inom kort... hehe. Verkar finnas en hel del kompetens bland deltagarna här. Kul! Finns det några M5 ägare i Göteborg som vill diskutera vidare och kanske visa upp bilen?? Jag nås på: asjostr3@volvocars.com fram till tisdag i nästa vecka och sedan efter 5 januari. Alla mail är tas emot tacksamt!! | |
|
Tjena och välkommen till forumet! Självklart ska du köpa dig en M5a, M5 som bruksbil = respekt!!! =) /// Nicke |
|
|
Man tackar... ;) Bruksbil... Man skall nu inte tro att bruksbil innebär "slit o släng" utan åka i ofta och vårda ömt!! ;) Jag söker ny bil pga av min bruksbil idag är Volvo Amazon... hehe. Krockar jag i Amazonen så dör jag, och det har jag vid närmare eftertanke inte lust med... därav M5an. Tänkte ligga lågt på bilfronten ett tag i och med planer för kåken. Jag inser dock att jag inte skulle trivas i en Lupo 3L. Vad anser ni i övrigt om M5? |
|
| Edit: RS4 skall vara RS2 i översta inlägget... | |
| Otroligt trevlig bil, har iof endast kört e34 men e39 lär ju inte vara sämre precis. | |
|
Välkommen! Alltid kul med nya "ansikten". |
|
| Kul att man är välkommen. | |
|
MidnightPurple: Du har kommit till sveriges bästa forum med bilvärldens trevligaste folk. Självklart är du välkommen! BMW M5 E39 är ju en kalasfin bil, skulle inte tvekat en sekund. =) Ses på vägarna i sommar.. !! --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
MidnightPurple: Du har kommit till sveriges bästa forum med bilvärldens trevligaste folk. Självklart är du välkommen! BMW M5 E39 är ju en kalasfin bil, skulle inte tvekat en sekund. =) Ses på vägarna i sommar.. !! --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
|
|
M5'an är den bästa bruksbil jag har haft. Körs varje dag och tvättas en gång i veckan, minst.... |
|
| Ska du in på kåken? :) | |
|
välkommen hit kul me fler bmw ägare hoppas vi ses på¨vägarna i sommar ha de bra mvh //m5 micke M5 THE REAL POWER |
|
| Nej inte in på kåken... skall investera lite i huset... ;) | |
|
Kan bara instämma i Mean Machine's första kommentar: "...Du har kommit till sveriges bästa forum med bilvärldens trevligaste folk..." BMW'n lyckades jag sälja men det här forumet är svårare att slita sig ifrån, finns inget bilforum på nätet som kan jämföras med detta enligt mig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.