|
|
|
|---|---|
|
Jag är ruskigt sugen på en 318is e36 eftersom jag är student och inte har alltför mycket pengar så är den lämplig. Har hittat en 92:a för 45000 som har abs, stabilitetskontroll, tacklucka, färddator, servicebok och fina fälgar. den har gått kring 16000 mil. Är 45000 överpris? vad bör jag kolla upp när jag tittar på den? Är det något speciellt återkommande fel på just 318is? | |
|
Jag tycker att det är för dyrt. Kan du få ned priset till 40 000:- så känns det genast bättre. Jag vet annars en 318iS som finns till salu i GBG för 36 000:-...dock med mer mil på mätaren men fint skick. Inga direkta fel på 318iS som inte finns på övriga E36, hänvisar i detta fall till sökfunktionen. Lycka till! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
Kowalski |
Hej. 45 är ok pris om det är en coupe i snygg metallic tycker jag, få mil! Är ju en av de mest eftertraktade E36-modellerna. Detta är en bilmodell som inbjuder till tuff körning så kolla spindelleder (vinglig på vägen), koppling, bakvagnsbussningar (klonk i bakvagnen vid ojämnheter), stötdämpare och ff a synkringarna i växellådan (skrap i växellådan). Mvh /Kristoffer BMWCS # 04918 BMWCS SYD |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.