|
|
|
|---|---|
|
Som en julklapp till ungarna hade jag tänk mig att köpa en Xbox då denna lätt kan laddas med filmer och spel och på långreroranv. bak i bilen. Nu till frågan. Vilket typ av chip skall man välja, X-Bit eller Xecuter? Om Xecuter 2, lite eller pro (vad skiljer dem åt?) Jag testade vid ett tillfällen en mod. Xbox i bak med 12/220V konverter och det fungerade riktigt bra. Skärmen var dock i minsta laget (5"). Vad kör Ni för storlek på skärm, även märke är intressant ? Anslöt den även till AV-In i mittkonsolen i bak men fick en brusrand mitt på den främre skärmen samt lite grynig bild. Något tips ? Mvh. Patric Min(fd.E32)/38:a Länk BMWCS #4598 | |
|
Tjena !! Kör med Xecuter2 med 120gb HD, har en 7" skärm idag det funkar okej har precis beställt 10,4" på www.importservice.nu Värt att tänka på: 220v omvandlaren skall gärna vara med SINUS våg eftersom Xboxen e som en dator så gillar inte komponter strömfall Mvh Kim |
|
|
Hur mår 12volts skärmar i en nästan 14volts omgivning? Jag funderade på att bygga lite kul i min E32 :) "sex bakom ratten...gärna Med vänliga hälsningar Patrik A |
|
|
14 volt ?? Vad är det för system. Bilens elsystem är väl 12 volt. rätta mig gärna om jag har fel |
|
|
Ett hett X-box tips är "Project Gotham Racing 2" , i slutet av spelet så kan man köra på Ringen.. HELA ringen! Grymt skoj :) Kimpa328: ~14,4 Volt har du i bilen om allt laddar som det ska. Min 528i Touring Länk |
|
| misstänkte att det var så men det är ju fortfarnade 12 volts system så skärmen med mm. skall klara det | |
|
kimpa328: Visst men det handlar ju ändå om 2 volt, det låter inte mycket men prova att blåsa på 2 volt extra på en lysdiod som ska ha 1,2volt....Den lyser inte länge... Det är därför jag undrar.. Du har ju nästan aldrig 12 volt i kablarna i ett elsystem i bilen, det pendlar mellan 9volt(i värsta fall) till 14,4volt då allt är som det ska. "sex bakom ratten...gärna Med vänliga hälsningar Patrik A |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.