|
|
|
|---|---|
| Har en ny E46 som inte spelar alla cd:N.Till exempel robbie Williams kan icke spelas.Det är vel någonting att göra med kopieringen av cd:n. | |
|
din cd har väl helt enkelt bra smak Att köra...ja det är kul |
|
|
Jag har aldrig haft problem med brända skivor. Dock ska man akta sig för budget skivor, dom är iregel svårtlästa av vanliga cd läsare. Jag använder Verbatim. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Håller med Wendtan! Har aldrig haft problem med brända skivor. Kolla om det hjälper att gå ner lite i brännarhastighet och använd bra skivor så skall det nog lösa sig! Jag fick förklarat för mig att "guldskivor" har bäst reflektion/läsbarhet och att skivor med ogenomskinligt färglager på ovansidan gör att reflektionerna/läsbarheten blir bättre. Sämst reflektion skulle tydligen skivor med grönaktig reflexyta och utan färg på ovansidan vara. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Det som jag talar om är orginal köpta cd skivor .Jag har andra skivor också som inte går att lyssna i bilen .Vi har två BMW E 46 bilar av årsmodell 2003.Båda har samma problem. | |
|
Jag har omvända problem i firma bilen: vissa helt nya skivor tvär vägrar den p.g.a. av "kopieringskyddet" men en fin säkerhetskopia gjord i min Philips HiFi CD brännare ( Länk ) fungerar fint. Personligen gör jag nästan alltid en kopia av mina CD som jag använder i bilarna ( vilket är fullt lagligt, då jag äger orginalet oavsett vad media jättarna tycker och tror....) Men "HiFi" cd brännare använder sk CD-R Audio skivor som är lite dyrare men ger aldrig problem ( iaf inte än på 4,5 år.....) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.