|
|
|
|---|---|
|
Hej! Undrar vilka BMW verkstäder som kan rekommenderas i Stockholm. Både auktoriserade och fristående. //Ulf | |
|
Bil&Motorteknik är dom jag har bäst erfarenhet av i Stockholm och då har jag provat närmare halvdussinet verkstäder... Perre, 087110687 är stabil. Asken |
|
|
Tack Asken! //Ulf Ps Alltid ett nöje att läsa dina inlägg. |
|
yngman |
Hm, hittar två med detta namn där den en heter RT och den andra Stockholms i prefix. Ingen har ett nummer som stämmer. En ligger i Sollentuna och den andra i Älvsjö. Vilken när det vi pratar om? |
|
Ingen, den som näms är Bil&Motorteknik i huddinge. /J |
|
|
Dr Alban är oxå "stabil"...:-) "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
Instämmer till fullo med Asken. Har varit där på rek av honom när jag haft problem med en E39a. T.ex. detta: - När Borgs Bil i Vällingby tvärsäkert sa "byte av paralell stag, kostar massor + fyrhjulsinställning". Blev det krängningshämmare för MYCKET mindre... Perre sa : "Konstigt det är ju det första man tittar på". De är duktiga, ärliga och intresserade. Har varit i svängen länge. Stor skillnad från reservdelsbytarna... /Bson |
|
|
Har hittat en "ny" BMW mek i Stockholm, trevlig mycket kunnig och "relativt" humana priser, gjorde Stor service hos honom med byte av fläktrem, byte av tändstift, luftfilter, oljefilter, samtliga "vattenslangar" och en del packningar + byte av vattenpump, byte av kamrem (318 -92), kontroll av topplockspackning. Det hela gick på 5.000:- BMW Solna ville ha 11.000:- för samma jobb exklusive ny vattenpump. Bilen klar på 4dagar med 3dagars storhelg emellan. Länk Engelska gäller, vid samtal med honom. |
|
|
Länk till Perre som även jag varmt kan rekomendera. Tack Asken för tipset! Länk /Fredrik |
|
| Sjölin & Hagström Motor får alltid stå i skuggan av Per Larsson men även de kan rekommenderas!! Betydligt lättare att få tid än hos Perre. Ligger i Huddinge även de. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.