|
|
|
|---|---|
|
Hei På is/snø har min E39 Touring noen ganger plutselig understyrt mye, dette skjer bare i lav hastighet ( mindre enn 30 km/t ) på meget glatt underlag. Understyrningen kommer meget plutselig, uten at det er provosert og det går "rett frem" - meget ubehagelig. I høyere hastigheter er den nøytral/lett overstyrt som jeg synes den børl være. Er det noen andre som har denne tendensen , eller er det bare mine dubbfrie Dunlop som er dårlige ? Heldigvis har min E30 Touring har absolutt ikke problemet, brett & vakkert uansett hastighet. Mvh Carl | |
|
Har du DSC på den? Jag antar att du har kollat så att lufttrycket är korrekt. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Är det utan att du gasar? Upplever en svag understyrning i låga hastigheter på min E36 men så fort man nuddar gasen så försvinner det. //Thorssa |
|
|
Ingen DSC bare ASC+T, lufttrykk er OK, men dekkene er som sagt noen år gamle. Det skjer når jeg gir lite / ikke gass, gir jeg mer gass går det rett frem. Antar at det må være dekkene, så jeg får kjøpe nye - bilen skal jo ha julklapp den også. Carl |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.