|
|
|
|---|---|
\\\M 325i ZENDER/// |
nu va d dax för första csl´n till försäljning på beg marknaden;( Länk MVH --- 325i M Zender(e36) 318is(e36) |
|
Ja nog har han rätt i att det skulle vart en bra julklapp..och förmodligen den dyraste man hade köpt... 50mil och ett prisras på 200k..det blir dyra mil. //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
|
Såg den bilen på BMW solna på deras ClubSchweden kväll. Skulle vara kul att veta varför han vill sälja, pengar lär ju inte vara ett problem om man har råd att köpa en sådan. Man ser många nya M3:or med 1000 mil på mätaren hos firmor. Kul att veta varför dom sålt dom måste vara ett grymt värdefall på en sån ny bil. |
|
Kowalski |
Clubsport: Kanske för att de ångrat sig och velat ha en 996 istället :-) CSL:en må ha en av bilvärldens fetaste akustik och väghållning men för gemene man ser den ut som en hottad M3 E46, om än vääldigt dyr sådan. Skall bli intressant och se om entusiasterna kan hålla uppe priset på den. Fast risken finns som med M3GT att det snart kommer en ny, fetare standard M3 som ställer CSL i skuggan. Det är verkligen synd (men bra för beg-spekulanter) att många av BMWs specialmodeller har så dåligt andrahandsvärde jämfört med Porsche och MB. Mvh /Kristoffer BMWCS # 04918 BMWCS SYD |
|
Kowalski: Eller så fick frugan syn på kontraktet... Håller med om ett år har man nog råd med en 1500 mils M3:a. |
|
|
Å andra sidan så ser väl bara dom riktigt intresserade skillnad på snik 911 (996) och GT2? |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
hej! en liten fråga, är det någon mer som hört att BMW sålde en del CSL:er billigare än 850'? eller har jag bara önskedrömt det? jag har för mig att jag hört rabatterade priser runt 750'. i så fall blir värdetappet BARA 100 papp.... mvh Johan |
\\\M 325i ZENDER/// |
Johan:d kanske stämmer med tanke på att dom viste att GT varianten kommer att komma,dvs fåut så många som möjligt av CSL´n... en OT fråga: tycker ni som jag att d e lite konstigt att d dyker på en GT oxå? först kom vanliga M3an som e grymm sen CSL´n som e ännu vassare,å nu en GT? tycker man lätt glömmer vanliga m3an?!känns som att om man har "vanliga"så har man varit snål... hoppas ni fatta :) MVH --- 325i M Zender(e36) 318is(e36) |
|
En M3 GT E46?? Har inte hört något om en sån, berätta mer! |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
CRY:ojjj jag kan så lite om den så jag låter en som vet mer skriva... vh MVH --- 325i M Zender(e36) 318is(e36) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.