|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har en fraga som jag undrat lange over, men aldrig riktigt fatt svar. Min Helmut (528i-97) koptes for c:a 2 ar sedan som importbil i Sverige. Det enda jag hade att anmarka var just grafiken pa instrumentbradan. Ibland sag man knappt texten, men mestadels sa kunde man tyda vad det stod. Fragade snubben som salde bilen, varfor, men fick till svars att det gar bort ju langre man kor (harligt svar...). Men Helmut var sa vacker sa jag sket i det och gick hela vagen ut. Fast vad kan jag gora? Kan grafiken bli bra, sa jag slipper skammas nar kompisarna vill veta milantalet eller tiden. Ngn namnde for ngt ar sedan om att det handlar om ett chip som har blivit skadat. Ligger det ngt i det? Tacksam for alla vagledande svar. Mvh Markus //////////////////////////////////////// Tyska turistbyrans nya slogan for 2004 "Ak till Polen, din bil ar redan dar" ///////////////////////////////////////// | |
|
Grüss gott Markus.Menar du att du inte har pixlar? prova den fantastiska funktionen sök inlägg så hittar du säkert en massa typ denna:Länk eller denna:Länk det är bara att söka. Länk ------------ Lass dir raten trinke spaten |
|
|
Vielen dank ! :) Det var sa det hette. Pixlar... Mvh Markus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.