|
|
|
|---|---|
|
har haft inlägget innan om att bmw är dåliga med att ha reserv delar till våra Bimmers! Jag tappade lampfjädern (fjädern som håller fast lampan) till mitt helljus, men fick tag i en med hjälp av er här på forumet som då kunde skicka till mig! Nu är det så att en kompis behöver en sådan fjäder till sitt halvljus! Finns den någon som har ett sådan hemma så hör av er! Tacksam för hjälp! Tyvärr så går det inte att få tag i en sådan på bmw! måste köpa hela ljusinsatsen! MvH Bmw 4-ever | |
|
Åk till skroten borde finnas där annars kan du tillfälligt lösa det med ett buntband. Jag bytte alla insatserna förra veckan på min 635:a. Slängde dock allt gammalt tror inte det passar e-34:a. Tobbe |Oo=00=oO| Länk |
|
|
torbjörn har du kvar grejerna för om du har det så kan jag maila hur fjädern ser ut på min och då kan du jämföra! Tyvärr så har inte skroten i jönköping något sådana fjädrar till min bil, vi har ringt runt lite men ej fått tag i nåt. MvH Bmw 4-ever |
|
|
skulle också behöva en fjäder till min helljuslykta, belöning utlovas!!! "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
e34 finns både med Hella och Bosch insatser, tydligen olika fjädrar till att hålla lampan. Är kanske liknande problem på andra modeller? Det är roligare med sex......hjul alltså ;-) |
|
|
jo jag vet att det finns minst tre olika sorter fjädrar men som sagt den som har en fjäder hemma får gärna höra av sig sen mailar jag bild på den fjäder som behövs! Än så länge är det ingen som har hört av sig, så jag hoppas med lite hjälp från er där ute bakom era burkar! MvH Bmw 4-ever |
|
|
jo jag vet att det finns minst tre olika sorter fjädrar men som sagt den som har en fjäder hemma får gärna höra av sig sen mailar jag bild på den fjäder som behövs! Än så länge är det ingen som har hört av sig, så jag hoppas med lite hjälp från er där ute bakom era burkar! MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.