|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Skär hälsenorna av buset! | |
|
P3r, Jo det kunde det ju ha varit och jag trodde först också att jag sett fel på Limo/Coupé, men om du läser ett par inlägg upp så visar det sig att EN TILL Dakargul E36 blivit snodd på sin front! (Coupén jag såg i stan). Verkligen absurt. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Acey: Skåneland har sina för men även nackdelar :) Jag skrev 200 kr extra. dvs 60 kr för en vanlig parkeringsplats + 200 för garage plats. De är ändå förhållandevis billigt :) De varierar ganksa kraftigt i pris när man ringer runt och frågar, jag ställde mig i kö o hade tur helt enkelt. Haglund: Lund bör vara större än Borås, men vad vet jag. Priserna varierar som sagt, priserna du nämner har jag fått höra även här nere. Bjoerck: De där är ren Ocker. Man kan ha mycket kul för 2-4 kkr. /per månad. Jag tycker smärtgränsen ligger kring 500 kr. De ska inte behöva kosta mer. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Jag tror borås är större än lund. Men håller med om att det är sjuka priser. De priserna jag refererar till är vita priser, men eftersom bristen på garage ligger i paritet med lägenheter i de mest centrala delarna är säkert nivåer liknande bjoercks inte är omöjliga. Håller med att 500kr är någon slags smärtgräns, men det är nog en dröm eftersom boendeparkering på gatan utan fast plats kostar ungefär 300kr/månad. Kanske skulle flytta till norrland? Hus på 300 kvadrat för 100.000 och parkera var du vill :o) |
|
|
Acey: Du menar alltså att man måste muta sig till en garage plats? Rena Maffia fasonerna. :) De är fruktansvärda bostadsköer i denna staden, precis som i de flesta Universitets/Högskole städer. Dvs de är läge att sätta sitt nyfödda barn i kö :) (om man nu har ett) Har man ett arbete som tillåter Norrlands boende så är de ett klockrent alternativ , man hade sparat fruktansvärt mycket pengar + att flickorna är hur trevligsa som helst :) Angående storleken på städerna så visar de sig att dom är väldigt jämnstora befolkningsmässigt om än Lund lite större :) Lund Befolkningsstatistik Invånare: 99 622st Män: 49 144st Kvinnor: 50 478st Borås Invånare: 97 347st Män: 47 360st Kvinnor: 49 987st BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
mattias: om du tycker att norrland är trevligt så flytta hit =D vi kan konsten på det mesta å kan lära upp dig till äkta norrlänning hehe "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
På min 325:a har M3 fronten blivit stulen 2ggr på samma plats,också i malmö.Senast va de för ca 1månad sen på lönngården.Så j**la störigt att man inte kan få ha bilen ifred.Lösningen var att sälja bilen vilket jag gjorde igår =)) så slipper man oroa sig för att fronten ska bli stulen. 0km/h - Ventilsmatter 4sek |
|
|
Patrik: Norrland är hemskt trevligt på vinterhalvåret då jag är skooterfrälst och försöker åka någon vecka varje år. Härnere får jag hålla till godo med vattenskooter :) Fruktanvärt kul de med iof. Mitt största problem om jag flyttade till Norrland skulle väl vara gröt sleven i halsen troligtvis. :) BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
wendtan: Se där ja. :) Lika städer, fast vi har bättre ratio här uppe. ;) |
|
|
Jag så det :) De är kanske därför garagen är så dyra ? :) BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
wendtan: Måste vara så. :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.