AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.487

Ni som stal min gula m3-front!

Sida 1 av 2
Först så försökte ni ta min frontspoiler men misslyckades eftersom när ni hade fått av listen så kom ni på att där var skruvar som måste av (amatörer). Så där fick ni avbryta, men inte nog med det. Efter ca 1 vecka kommer ni (amatörerna) igen och tar mina sidokjolar. Men ni kunde inte nöja er med det. Efter ca 2 veckor får jag tillbaks bilen från verkstan och lyckas ha kvar min bil hel i ca 3 dagar så kommer ni (amatörerna) igen Denna gången ville de ha min m3-front. Och visst, den tog ni oxå men ni kan lita på att jag har märkt den efter ert första misslyckande. Så nu kommer jag leta o leta efter den tills jag hittar den, bara så att ni vet det. Och inte nog med det. Dagen efter så hittar min son (5 år) ett baseball-bat precis där ni har suttit o skruvat. Skulle ni ha den "just in case" eller? Vet ni vad, den är MIN nu!
Allt detta är polisanmält och så fort jag ser min front o mina kjolar så får ni besök av farbror polisen. Tack för mig!

ps. Skaffa er ett jobb och köp era egna grejer för fan.

Allt detta handlar om en Gul 325 var kjolar o front blev stulet i Malmö (Husie) mellan Nov-Dev (Fronten - 16 dec).

Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Kan bara sörja med dig och säga några stödjande ord...Du är inte ensam! Har haft besök i flera omgångar och tror aldrig att d ska ta slut. Sist va d emblemet bak d skulle sno, lyckades inte men en jävla massa märke efter deras skruvmejsel/vertyg lyckades de lämna till mig, som följd...hellackering av bagageluckan ca 2500kr. Detta hände vid 17-tiden utan för min frisör! Överväger faktiskt att sälja 328:an och inhandla en Volvo S40 T4, bara för att slippa sova dåligt om nätterna. Blir så förbannad att man ska behöva ge vika pga. idioter som detta.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Ri
71
Rickard B
325 E91 -05
Går det inte att få garage där ni bor? Det borde ju gå på ett ut pengamässigt jämfört med reparationer och omlackeringar, och så kan ni sova lugnt på nätterna också.
Där finns garage mitt emot mig men vet inte om det bara är för de som bor där. Men vafan, ska man inte kunna ha sin bil ifred??

Hädanefter kommer jag att ha en kamera som filmnar hela nätterna mot min bil. Får se om det hjälper nåt...

Man blir så jävla ledsen alltså. Inte bara det att de snor mina grejer utan allt jobb man har sen efteråt. Nu måste man ta buss hit o dit och allt..... :(

M3
60
M3_andreas
330Ci -00
loene: Beklagar det som hänt. Man blir så jävla trött på att det ska finnas sådana jävla rötägg.

Jag tror f.ö. inte du når ut till jubelidioterna på detta mycket trevliga forum.
Jag tycker de är värt 200 kr extra att få ha bilen i garage per månad. De skulle gå mig på nerverna att hela tiden oroa sig för bilen när den är hemma.
Jag har inte haft någon skadegörelse alls på hemmaplan under de 5 år jag kört bmw.

BMWCS Syd #05392
Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Länk
Ja...Ska sälja bilen nu och köpa en skrothög så man slipper sån här skit...
Bmw ludde
Säger bara en sak grabbar, bo på landet =))) slipper man oroa sig
Ah
327
Ahnmarker
520D -12 F10
Visst slipper man det, men fyfan va långt och jobbigt det är till allting...

Mvh Johan
Leone,

Mycket lustigt....jag satt precis och läste denna tråd innan jag skulle köra till NFS för att hämta min bil. Vad ser jag på väg dit, vid korsningen nobelvägen/sallerupsvägen om inte en dakargul E36 coupé utan front :) Malmö är rätt litet!

Rekomenderar dig att förlägga spaningsarbetet till kvarnbyskrotarna. Där pågår både det ena och det andra.... Bara att beklaga och hoppas du får tillbaks din front!

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Jo, en arbetskamrat till mig såg oxå en m3:a Dakargul utan front. Han tog regnummret på den och jag har redan kollat upp ägaren och fått lite uppgifter. Spaningsarbetet fortsätter!

// Sherlock Holmes
Bmw ludde
ahnmarker: Ligger mycket i det du säger, nu bor jag inte så illa till ca 5km till centrum, men ändå lite off =)
Ah
327
Ahnmarker
520D -12 F10
Bmw ludde: 5 km, det var helt okej. jag har ca 3.5 till närmsta lilla butik. sedan ca ytterligare 5km till närmsta centrum :'o(

Det är inte kul. Man bränner ju rätt mycket pengar bara man ska någonstans... och så pluggar man samtidigt, usch det är inte kul.

Men man får ju se det från ljusa sidan, man får ha bilen i fred.

För det mesta, Ibland kan man få påhälsning av något förbaskat rådjur.

MVh Johan
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Wendtan: Tänk om ett garage kunde kosta 200 kr/månad. Var jag bor ligger dent mellan 800-950/månad och jag vill inte ens veta vad det kostar i sthlms innerstad.
Vanligt pris i innerstan är 2000-4000 kr/mån
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
Stora problemet är de människor som inte kan skilja på mitt och ditt...Har fått mina bilar plockade på massa småsaker oxå man blir så trött på packet som håller på.

Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Till och med här i lilla Borås kostar ett garage i förorterna (om jag får kalla det så...) 700-800 spänn. :(
Kalle: Hans är ju en Limo, kanske var en sådan du såg?
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Leone: att sälja bilen... e inte d som att ge upp o låta ligisterna vinna?

Dom har varit på min bil några gånger oxå.. inbrottsförsök, stulit dimljus, slulit njurarna, samt skärmblinkersen.. synd bara att man inte kommer på dom nån dag. Då skulle man leka lite...

mvh Daniel

P3r: Min är på verkstaden, så det kan inte ha varit min iaf...
Visa användare
374
Schrimp
E30 318is 16V -91 M-tech

BMW CS #05485
Riktigt klyftigt hade det ju varit om det dykt upp på börsen också. Lämnar dom ett baseball-bat så kanske det finns fingeravtryck..? har dom varit såpass amatörmässiga som det verkar så har dom säkerligen inte använt handskar heller ;)

---
.. vassast på ön ;)
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.