AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
7.404

Putsarträff i Stockholm 040207

Sida 4 av 5
Visa användare
1.397
Erik G
X3 2.0d 16 Brunmetallic
Stort tack till alla inblandade, plus ett extra tack till Jörgen som gav mig en BMWPower-mugg och 20st hjulmuttrar.

/Erik
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
hasse yea
Gissade man rätt så vann man Porschen...eller hur var det? :D
Tack för en nyttig träff. Puts är aldrig fel.
Kom igen våren, skynda på.....

// Lazze
Länk
Min kompis Jonas vann, aaarrgghh vad sugen man var på den vinsten själv....

Men men, grattis Jonas !

Mvh
Hawar
Hej allesammans. Tack för det stora intresset och att ni ville komma till min lilla håla på Valhallavägen. Hoppas ni fick med er något nyttigt inför vårputsen av era pärlor. Annars hjälper jag till, det vet ni! Jag har tagit fram vinnarna av den lilla frågesporten om Porschen: 1:a Pris gick till Jonas Markström, den stackaren får med mig och andra gasglada köra nya Porschar på mantorp under en dag GRATTIS!!! 2:a pris gick till Rickard Edgren, en BMW-Williams jacka kommer pryda dig inom kort. 3:a kom Anders Olsson som får ventilhattar med M-emblem + lite annat smått å gott. 2+3 pris hämtas på Stockholms Bilvård. Grattis! MVH / Jörgen STOCKHOLMS BILVÅRD
Tack alla Ni som ordnade träffen

Väl möt i vår:))
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
EFTERLYST! Vi saknade en hasso på träffen, någon som vet vart han blev av?
ASken
Visa användare
1.397
Erik G
X3 2.0d 16 Brunmetallic
Låg inte han i din soffa och hämtade krafter efter hallonsaften? :)

/Erik
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Erik. Det stämmer bra :)) "Hassoskicket" var inte det bästa.

///MVH Hasso
Länk
Även jag måste få tacka för ett suvernt föredrag om lackskydd! Nu väntas våren o putsningnen! :)

/Manray/
Polernisse> Tack för besöket, mycket kul att se lokaler, resultat, din fina gula 993 mm mm. Hur gisk det med mina testprodukter? Tröttnade att fråga efter 3:e gången :) Något tips på vart jag kan köpa mindre förpackningar?

Asken> Bra tips gällande maten, den sov man gott på sen :)

//John

sl
370
sleeperix
E34 M5 -93
E36 328 -96
Finns tydligen 2 definitioner på Hasso skick:)))

Tack alla som arrangerade det hela! Tyckte det var en mkt trevlig tillställning. Det enda negativa var att man fick mycket mer abstinens för vår och puts!! Gah va man längtar efter att ta ut bettan.

Ps: Jörgen din gula porsche lät gött nere i betongen=P

Mvh
David
Hej gott folk!

Kom hem för ett par timmar sedan från en helt underbar helg i huvudstaden! För denna helg vill jag tacka alla som dök upp på träffen, och FRAMFÖRALLT ni som arrangerade den! Stort tack också till Micke och Johan för trevligt resesällskap och till alla vännerna för umgänge :) Synd bara att man inte fick tid att snacka med så många man velat, nere hos Jörgen. Någon var ju tvungen att ta på sig den mödosamma uppgiften att återlämna E60 545iA till Borgs Bil i Vällingby. Undrar hur det kom sig att 5 pers anmälde sig som frivilliga.... :-D

Micke Olsson är snabbare än blixten och har redan lagt upp ett gäng bilder på Touringklubben, fler bilder kommer med tiden!

Här finner Ni bilder från träffen:

Länk

Tack än en gång, och vi ses i vår!

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Jag kan bara instämma i kören. En KANONTRÄFF!
Lite synd bara att Hasso inte fick lära sig hur man putsar. :-)
Jag lärde mig iaf att SPYbar öppnar redan runt 11-tiden på lördagar. :-)))

Massor med TACK till framförallt Jörgen och Asken som plitat ihop ett klockrent program.
Vill även tacka ALLA som kom, utan er hade inte träffen blivit detsamma.

Om DU tog bilder eller filmade, maila dom i originalformat till mig så lägger jag upp dom oxå på touringklubben.

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
ah
476
ahlstedt
540iAT-99
Tackar er som fixat denna goa träff, Grattis till Jonas som vann tävlingen LYCKOST !! Jag är inte alls avundsjuk. Roligast var nog ändå resan tillbaks till Borgs Bill med 545:an, LeMans bytet efter Tranebergs bron var oslagbart.....Ett speciellt tack till Hasso för sjutsen hem.
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Nu vill jag se fler bilder!

:-)

Ps. gillade särskilt bilderna på hassos ovårdade bil.

;-)
Som sagt var.. Skicka in era bilder till mig så ska jag lägga upp dom!

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Denna film Länk
Är den inspelad på Bergslagsvägen från korset vid Islandstorget i riktning bort mot Råcksta/Vällingby, right?

Mysigt ljud föresten =)
Jonas,

Nej! Det där är på Autobahn! Sådär fort får man inte köra i sverige!

Mvh,
Kalle
_____
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.