|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Asken: Vem ska man muta:)) |
|
|
starre: nu pratar du i nattmössan igen: sov!:) Inte nån chans det är knökenfullt dessvärre:( Asken |
|
|
Som sagt var, redan knökfullt vilket narturligtvis är tokkul! :-) För närvarande så har jag fått mail/pengar från 29 putstokar och det är totalt 42 personer som anmält intresse. Hoppas att resterande betalningar oxå kommer in. Det har varit lite svårt att se varifrån pengarna har kommit ibland. På uttaget står det ibland "Överföring internet" eller ingenting och är inte överföringen gjord i Sparbanken så tar det ju dessutom ett par dagar. Humm, hoppas att jag gjort rätt än så länge. :-) Länk Janne var smart och satte in 30,23:- och skrev det i mailet. Gick ju inte att missa vem dom pengarna kom ifrån. :-) Så ska vi göra till nästa gång, summan + valfria ören så man vet mer exakt. Nåja, som Asken skrev så är det fullt nu och anmälan är stoppad tills alla har betalt. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Nu ser det riktigt bra ut! :) /Manray/ |
|
|
Asken(eller annan med svar på frågan): Är det något datum som prelimenärt är bokat i slutet av mars lr? Skulle vara kul att veta eftersom jag nämligen ska iväg på resa under en vecka i slutet av mars. (håller tummarna för "rätt" dag:)) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Det verkar som om mitt gnäll på Stockholmare tog skruv! | |
|
Nu har jag betalt för två pers, jag har skickat mail till dig också Micke, överföringen var på 60.05 Mvh Hawar |
|
|
Kul att så många( för många?:)) har anmält sig! För nästa träff blir det inte den 12/13 och inte den 20:e som det ser ut nu utan snarare efter. Kanske tom början av April. En träff i taget annonseras även om planera för nästa blir storslagna.:) Asken |
|
|
Hur är det med parkering runt Stockholms Bilvård? /Erik |
|
|
Erik: Det är dåligt, tyvärr L |
|
| Man kan parkera i allen mitt på Vallhallavägen. Dock brukar det vara fullt. Ett annat ställe är fältöverstens garage. eller SVT´s parkering. | |
|
Sidan är uppdaterad med antal matvrak. :-) ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
MO: Är det förbeställd mat?antar att det kan bli lite körigt och x-antal Bmw personer kommer in och beställer femti elva olika varianter:)) |
|
|
Starre: Asken jobbar på en lösning med lite olika alternativ. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Äntligen är det fredag och bilen skall få jobba lite! vi siktar väl på att landa i stockhult runt 10 snåret ikväll. Skall bli riktigt trevligt det här.... Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk För oss Bmwtokar! |
|
|
Hej allesammans!! Angående parkering så vill jag säga att det är en knepig fråga. På helgerna finns det oftast en del platser i mitten och på båda sidor av Valhallavägen. Parkera dock INTE på platser där det inte är avsett att parkera!! Då får jag stryk på måndag av div personer!! :-)) Varmt välkomna allesammans!!! Mvh / Jörgen STOCKHOLMS BILVÅRD |
|
|
Hehehehe detta ska verkligen bli SKOJ! Väl mött imorgon, gott folk! Och tack för att Du tar emot oss Jörgen! Bis später... Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Hoppas ni får det kul... en annan snörvlar ikapp med nysningarna o har hela helgen framför sig med jobb..... Livet är orättvist ibland. Have a great time boys and girls! Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
| Glöm inte kameran imorgon era lyckostar, vill ha massvis med bilder! =) | |
|
Då va man hemma igen då! =) Roligt att så många kom! Stort Tack till Micke, Jörgen, Asken m.fl som gjorde träffen möjlig :) Fan va man längtar till våren nu då!!! Mvh Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.