AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
11.930

nån som handlat av IMPORTSERVICE

Ki
99
Kimpa328
328 Touring -96
tjena !!

hittade en sida med multimedia grejer med ruggigt billiga priser
men bara en hake. www.importservice.nu

Vill ha förskottsbetalt.. !!!!!!!!!!!!!!!!

Har kollat upp telenr mot uppgiven adress = OK
Har inget orgnr. bara momsredovisningsnr. ?
PG nr. är privat ,Olle Olsson nåt.

Undrar därför om någon här har handlat av honom

Mvh
Kim
JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
importera själv istället! det finns massor med bra sajter i USA, sök på google.com.
förskottsbetalning skulle jag inte gå med på, speciellt inte utan referenser eller org. nummer.

mvh Johan
Ul
1
Ulven
523 Touring-97
Jag har handlat där o fick mina saker men det strulade med leveranstider

Ki
99
Kimpa328
328 Touring -96
Tjena...

Haha detta var en gammal tråd

Första gången när jag skrev detta va han cirka 30% billigare än va han är idag.

upplevde samma problem första tillfället jag handla men det var överkommligt.

MEN NU är han sanslös..............
fick vad jag skulle ha första gången. Köpte båt förra våren och då var det ju dax igen att handla stereo denna gång. Även detta va före han har fixat webbetalning. Juni 2004 så beställde jag en DVD stereo av honom för ynka 2000.- och jag har tills dags dato ännu inte fått den !!!!!!!!!!!

Har mailat och mailat å han svarar jämt med att skickar din DVD imorgon..... Nu så har jag blivit mer hotfull i mina mail och har även ringt.. det som återstår är JO och en Anmälan

SÅ vill ge ett varningens finger för Olle på Importservice

Mvh
Kim Thomasson
Kimpa 328
Visa användare
24
ChrisXtreme
M3 - 94
330 cab -03
Hmmmm.....
Samma sak här men jag beställde 2 st 7 tum skärmar till stolsryggarna så de i baksätet kan se det vi ser fram i navi´n men jag har inte fått dem ännu och beställningen gjordes 3:e April!!! på min födelsedag och betaldes samma dag samt bekräftade dom att pengarna var inkomna och att det skulle ta 2-4 arbetsdagar att få dessa levererade.
Nu har det gått 3 och 1/2 månad och 20 mail sedan samt några telesamtal med lämnade förfrågning om att bli uppringd alternativt mailad ang leveranstid.
Jag ville ge honom en chans innan jag gick vidare men igår (fredag) anmäldes detta till både JO och POLISEN GBG som sa att det tydligen finns antal anmälningar mot samma företag och att jag förmodligen nu efter detta inte kommer att få några varor men det skiter jag i nu när jag var inne på MDS och fick ljudet uppdaterat samt skärmar/monitorer i båda solkydden fram samt 2 st 10 tums skärmar i taket så nu e det grymmmmm bild och mkt bra ljud för en M3:a som hade en Blaupunkt original tape utan cd innan men det som försvann nu i och med byte av org stereo är gsm mobilfunktionen då det var en s.k. "RadioPhone" med separat lur under mittarmstödet men nu sitter min ICE-Link där luren satt istället och det blev Superläckert :))
Bilder på väg in i galleri samt en egen sektion på mina bilar på vår websida för musikproduktionsbolaget som ni kan kika på efter helgen då bilderna ska vara uppe.

Länk

Då jag är ny här och aldrig riktigt kollat in på autopower efter det byttes från bmwpower tror jag (rätta mig om jag säger fel) men nu är jag helt såld :) Sitter uppe hela nätterna senaste veckan och bara läser o försöker hjälpa till med erfarenheter så nu när jag är en mkt nöjd o glad (STOLT) ägare av 2 favvo bilar BMW M3 - 94 och 33 Cab är denna site som luft, ett måste så TACK igen och kul att ha hittat denna sida med informativ läsning,väldigt sjyssta personer som gärna delar med sig av absolut ALLT som man kan komma på och lite till :)
TACK !!! (sorry för lite off topic men jag kunde inte låta bli ;)

MVH
CHS Johnson
Göteborg

- Min M3:a ser ut som en "Falafel-Vagn" men går som en Ferrari -
Visa användare
24
ChrisXtreme
M3 - 94
330 cab -03
RED: 330 cab ska det vara...
Sorry ;)

- Min M3:a ser ut som en "Falafel-Vagn" men går som en Ferrari -
teamchameleont
kan säga såhär, att det momsredovisningsnumret kan du kolla upp om han har betalt moms o skatt...
ge mig så kan jag göra efterforskning...

Tack så mycket, jag VAR nära på berädd att inhandla saker därifrån!
teamchameleont
jo. men nu har han ju postförskott förvisso numera.. så va kan man göra för miss?? det går inte att fela..

pu
528
pulare
520 D F11 2014
Betala aldrig i förskott då är du helt utlämnad åt säljarens goda vilja om han vill skicka grejorna. Jag har själv åkt på en blåsning i sommras då jag beställde grejor till min mc, första beställningen gick jättefint och dom var väldigt trevliga och tillmötegående så jag gjorde en beställning på fler lite dyrare prylar nu när man "litade på dom" . Och vad hände om inte att dom försvinner från jordens yta beklagar det inträffande med en besvärlig familje situation hade inträffat. Lovar att betala tillbaka förskotts inbetalade pengar sen dess har jag inte hört ett skit från dom. Deras telefonabonnemang är stängda. Så går det när man litar på folk.

/Pulare
Jag handlade en skärm och en FM-sändare. Båda fanns inne på lagret så det skulle komma i slutet av samma vecka. Måndagen veckan efter skickade jag en förfrågan och fick svaret att den sista skärmen av modellen hade sålts ut i butiken utan att han visste om det. (Borde jag inte fått reda på det direkt?) Det skulle ta 5-8 dagar att få hem samma skärm igen. Efter 14 dagar frågar jag igen via mail hur det går med beställning och får svaret att den inte längre finns att få tag i. (Å inget får jag veta!) Jag avbeställer skärmen och ska få resterande summa återbetalad. Jag skickar ett kontonr jag har för liknande transaktioner och ytterligare en vecka senare frågar jag om status. Då skriver han att alla återbetalningar görs den sista varje månad. Jag fick FM-sändaren idag men det återstår att se om jag får några pengar på fredag 31/3...

Det jag läser om andras erfarenheter oroar naturligtvis. Är det någon som vet om butiken verkligen existerar? Tanken slår mig att firman kanske inte ens finns där den är skriven. Adressen kan ju vara eftersänd...? Annars kan man ju åka dit å skipa rättvisa.

Jag tänker då ALDRIG beställa härifrån igen den saken är sann!!!
/p
För övrigt vill jag även tillägga att han vid ett tillfälle skrev att FM-sändaren inte heller fanns i lager, vilket den gjort enligt hemsidan varje gång jag vart in å kikat den senaste månaden. Skärmen försvann från sidan efter tre veckor. Undrar hur många som hunnit beställa den under den tiden? Svart skamm å skynke på gravsten fy f-n va lågt!!!
Det är förbjudet att sälja FM-sändare i Sverige.
Du kan ju berätta för farbror haffa :)

/ Fredrik
Xicaxo
Jag köpte en 7" skärm & DVD stereo där för nått årsedan.. kommer ihåg att jag hade några problem med leveransen, tog väl nån månad innan jag fick grejerna sen när jag väl fick sakerna så funkade inte skärmen och jag skulle skicka tillbax skärmen så skulle han skicka en annan in-dash skärm med inbyggd tv modulator.. men eftersom jag först och främst betalat i förskott på sakerna så väntade jag med att skicka tillbax skärmen innan jag fick den nya.. tog ca 5 veckor sen kom skärmen.. men det var helt fel skärm mot va han hade lovat mig.. och utan tv modulator.. så jag behöll den gamla skärmen oxå.. har inte hört av honom sen dess och kommer aldrig beställa ngt därifrån igen.
Jag fick pengarna faktiskt :)
/p
Hej,

blev medlem på forumet nyss bara för att kunna delge de erfarenheter jag har av Importservice. Har handlat prylar för 8500 kr som jag ligger ute med, han skickade en dvd som jag beställde men den slutade att fungera efter 2 veckor så det var bara att skicka tillbaka. Sen väntade jag på andra grejer i nästan ett år! Jag känner igen allt av tidiagre inlägg, samma dåliga bortförklaringar, att den produkten har utgått, problem med levarenatören...osv..

så...jag har legat ute med ca 8500 kr i 1,5 år nu och han säger att han ska betala/ skicka grejer m.m men det har inte hänt nått, jag har mailat flera gånger och fått svar på ungefär hälften av alla mail jag skickat, men jag har inte sett nån prudukt eller sett röken av mina pengar som han har lovat att skicka så många gånger nu så det är helt klart att det är en bedragare man har att göra med!

HANDLA ALDRIG AV IMPORTSERVICE !! RENA BLUFFEN !! GÖR INTE SAMMA MISSTAG SOM MIG!!

MVH

Erik

Hej!

Jag är en nybliven medlem i forumet. Jag vill bra berätta att Importservice är samma bedragare än idag. Jag var dum nog att betala i förskott. Det var en DVD till en bil som jag skulle få levererad till mig, så det var bråttom för den skulle motteras i bilen innan leverans. Så i all hast beställde och betalade jag ordern. Det är ett år sedan än har jag inte fått någon DVD eller pengar.
Bara en massa dumma bortförklaringar.

Helt klart en riktig bedragare!!
st
11
sthlm_145
523 touring -93
Har råkat ut precis samma sak som er. Han skyller bara ifrån sig.
Dum som man är förskottsbetala jag 5000kr för en dubbel din.
Har väntat i 4 månader och inte fått någon.

Jag har blivit ricktigt förbannad. Ska änmäla detta i morgon. Händer det inget får jag åka upp och prata med han ansikte mot ansikte.
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Verkar som att Importservice har packat ihop o dragit.
me
161
merza
750ia-95
Tjena!
Finns fortfarande beställde navi/dvd betalde övernätet allt verka frid å fröjd fanns på lager enl. hemsida. Efter en vecka kontakta jag dom på mail då blev svaret att dom var slut å vänta på ny lev. kommer mitten nästa vecka. Den veckan har också gått å nytt svar att lev försenad. Synd man inte läste här innan man beställde prylar för 5000kr. Hur har det gått för er som anmält?
hej.
Tänkte bara höra hur de gått för er som har problem med Importservice ?
Jag sitter i valet o kvalet om jag ska dra Olle inför Tinget då de verkar vara enda alternativet för att få pengarna tillbaka eller få stop på honom.

Är de ngn som lyckats få några pengar tillbaka ?
Vi skulle ju ev. kunna gå ihop alla här som inte lyckats o driva de mot honom allihop?

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.