|
|
|
|---|---|
|
Hej Har sprungit på en 535 B10 Alpina, 89:a i fint skick. Vad ska jag tänka på när man funderar på en sån? hade alla B10 dubbelturbo? Bilen är välvårdad & har rullat ca 16.000 mil. /Klas | |
|
Har inte alltför mycket att tillföra, men jag vet att E34:an finns i 3 olika utförande iaf: 3.5 3.5 biturbo 4.6 v8 |
|
|
Länk |
|
|
Länk Länk Info... Gjordes även i 4,0 Micke.. |
|
|
Tack grabbar, det är en 3.5 utan turbo, vilket verkar lite tryggare på en gammal bil! /Klas |
|
|
Det är väl inte den som nämns i senaste fyndbörsen? Verkar ju vara en riktig godbit isåfall!!! /// Nicke |
|
|
3,5 - gedigen och prisvärd 3,5 Biturbo - vass som fan... 4,0 och 4,6 - nyare och större motor utan risk för krångel (V8 utan turbo) Kör själv en 4,0... PeHå |
|
|
PeHå - Måste bara berömma din bil, vilken pärla det ser ut att vara!!! Inte sugen att sälja =) /// Nicke |
|
Gemini__ |
Ja jäklars vad fin den är. Ruskigt diskret bil, med oanade krafter. Du har möjligvis inte fler bilder att visa upp"PeHÅ"? Gärna på inredningen. Mvh: Thomas Länk |
V12 LeMans |
Angående B10-4.0 , så har det stått en svenskregad alpinablå(ljusare blå än PeHå´s ) 4 litersversion hos Jarls i Hbg för reparation i höstas Så det finns minst 2st 4litersbilar i Sverige Hade jag haft råd ,så hade jag nog införskaffat mig någon av de som finns till salu på www.mobile.de , blå B10-4.0 sedan hos Faltz , B10-4.0 Touring hos en annan bilfirma och toppmodellen den alpinagröna B10-4.6 e34(manuell) hos Autohaus Hellenbrand |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.