|
|
|
|---|---|
|
330i touring -01 8700mil Titansilvermetallic Sportpaket Komforpaket Nokian Hakkapeliitta 2 dubb, 225/45 17 tums BMW orignal sport fälg 7 ekr. vintertid .nya M fälg - M -eker 72 18 tums med pirelli däck 255/35 bak samt 225/40 fram .nya Elektrisk taklucka med glas Interiorlist i matt krom Vita blinkersglas Rails Hifi högtalarsystem Dragkrok med avtagbar kula Gran Turismo Antracit halvskinn Regnsensor Takreling Mvh ma | |
|
Glömde ? dåld dragkrok Profs tonade rutor!! Vad skulle den vara värd ungefär!!! bara nyfiken " ma |
|
|
Sportpaket OCH komfortpaket? Jag trodde man bara kunde välja det ena eller det andra??? Sv-såld eller import? 230-250k kanske?? |
|
|
Svensksåld en ägare!! ma |
|
| Flåklypa: Du måste snarare välja det ena med det andra! =) Inget sportpaket utan komfortpaket.! | |
|
Sålde min för 232' med nya däck. Hade ej halvskinn, sportpaket, yaklucka eller tonade rutor. Kan bara säga att det är svååårt att sälja bilar i den prisklassen. |
|
|
Håller med om att det inte är lätt att sälja så nya/dyra bilar privat. Min ögonsten ska lämna mig efter nyår, via en välrenommerad BMW-handlare. Yaklucka. Är det där man förvarar konstiga djur från Nepal? ;-) My Bimmer is my mistress |
|
|
Tack för svaret! Vi får väl se hur jag gör"! men visst är jag nöjd med bilen speciellt sportstolarna med skin!! man sitter så bra!! Mvh Micke ma |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.