|
|
|
|---|---|
| Tänk att han lessnade så fort. Synd, då jag var spekulant då Asken sålde den, men jag har lagt pengarna på husrenovering istället... | |
|
glömde länkenLänk |
|
|
Ännu mer synd att den ska säljas på blocket. Min 528i Touring Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det är visst hus i faggorna här också därav försäljningen, Benny kör tillbaka plankorna till brädgården:)) ///MVH Hasso Länk |
| Ett nytt badrum är redan gjort och en ny kakelugn installeras idag faktiskt, så det var med en tår i ögat jag såg annonsen på Blocket igår. Speciellt då jag bearbetade frugan lite för ett bilbyte, men fick till svar: "köp vad du vill bara du blir nöjd" | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Och då köpte du ett badrum :))) förstående av dig . ///MVH Hasso Länk |
|
Spelar det nån roll var den säljs? Blocket är väl det absolut bästa stället att sälja nåt på! |
|
|
Kan det vara så att det stämmer det jag läste en gång på en gammal väggtallrik?? "Jag Är Herre I Mitt Eget Hus, Och Har Fått Lov Av Min Fru Att Säga Det". Vi är nog alla lite åt det hållet....för husfridens skull.:)) Peo |
|
|
Tycker Blocket är ett bra komplement tillsammans med andra sajter/tidningar... En "specialbmw" säljs nog iof lättast på denna börs. Tror JAG. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.