|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Ramlade över en kul site..Och hittade bästa invändiga stylingen hittills :-) Beställde & har precis monterat in denna knopp i min bil Länk Fick den billigare i byggsats.. Blev grymt bra, fast jag kanske skulle valt orange färg istället..Jag slänger iaf upp en bild snart på hur det blev. mvh, Axel | |
|
Nice, vart fick du tag i den? ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Var var var??? Orange skulle varit coolt att ha... -------------- Min E30: Länk |
|
|
Jag köpte den från www.creatix.se Pga nåt oringskrångel finns den än sålänge bara som byggsats fattade jag det som. Jag fick den för en 5-hundring. |
|
|
Får nog bli en sån, originalet är för slapp. Har en tendens att lossna när man tar i för mycket. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
-BeeMWe- |
Orange? Den ser röd ut för mig... |
|
tre bilder på blå knopp! [LÄNK] tyvärr lite suddiga.. /per |
|
|
nytt försök! jag blir så trött på mig själv. Länk |
|
|
Tjenare. Väldigt tuff. Nu får du sätta igång och byta ut istrumentpanelen mot blått också... =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
fräscht! passade bra me stereon. funkar d t instrumenteringen tycker du? blev lite sugen(isblått ÄR snyggt) men kommer nog köpa belyst M-knopp M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Är sugen på en med Orange belysning, ser ut att kunna passa bra överens med originalbelysnignen i bilen. Sen att man har en stereo med valbar bakgrundsfärg gör ju inte det hela sämre.. Kör nämligen orange där med. Knopparna var onekligen snygga iallafall.... --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
'Återupplivar denna tråd' En med orange belysning skulle sitta fint nu då kattskrället klöst sönder min nuvarande...Någon som har den och kan verifiera att det inte är rött den lyser? Hur kopplar man in den till strömmen? Vart drar man kablarna, är det svårt osv.. |
|
| Du kan nog koppla den på samma kablage som går till belysningen i askkoppen | |
|
Monsoon: Har du en katt i bilen? :) ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Men hur drar man kablarna så dom inte syns? Måste man slita upp en massa grejor? Ja, jag hade en katt i bilen häromdan på väg hem ifrån vetärinären. Han uppskattade inte att sitta i bur och fick tag på min växelspaksknopp! :) |
|
|
Tag av damasken till växelspaken, skruva loss konsollen där handbromshandaget sitter, där finns det lite kablar att koppa in sig på. Kabeldragningen blir osynlig, om nu inte kablarna kommer upp på något dumt ställe i knoppen förståss . Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.