AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.506

Ros till Henry Melin!

Hejsan!

Var på Henry Melin idag och köpte lite tillbehör till 320n. Vill tacka Anders på reservdels-avdelningen för mycket god service! Tycker också att säljarna är väldigt hyggliga. Helt klart en ROS till Melin!

Mvh Tobias

P.S. Vill ha M3:an som står längst in i hallen... Så jävla snygg (cool)

BMW M3 -97 (LIMO
Vilken M3:a är det?
Inte den gula 95:an fortfarande hoppas jag?

Heh, när jag var in där sist hade de en M5 -99 med bara 3000 mil. Stenskott över hela _sidorna_ samt att motorhuven var omlackerad i en helt annan röd färg än orginal. Såg riktigt tråkigt ut, konstigt att de inte lackar om när det är så tydligt....

/Marcus
Bmwcs# 4680
Det är en svart (metallic) M3:a. 219000:- kostar den. Vet inte om priset e rätt men coooool va den! :-)

///MMMMMMM Toby :-)
Ko
663
Koffe
320iC -93
Toby: Vad blev det för smaskens tillbehör då? Man blir ju lite nyfiken =)

Hur har det gått med lackeringshistorien?

//Koffe
Sätt på nyheterna Koffe :-(

Kan ringa dig ang vad det var för tillbehör...

God Bless America!!!!

Mvh Tobbe
Hmmm... Jag har för mig att jag lade in ett inlägg som hette: "God Bless America" för cirka 2 timmar sen... Nu är det borta... Varför tar man bort det!? Tycker att det är viktigt att folk får reda på vad som händer... Också fint att kunna sörja de som var med i olykan... "Fattar ingenting"...

Mvh Tobias
-C
221
-Chrille-
320dT -00
325iM -89
Det beror nog på att det inte har något med BMW att göra!.. Vill inte va dum... men det visas ju nyheter på TV!!

/Christoffer
322
jörgen nymann
BMW 528iAT -98
jag tycker också att Henry Melin Bil i Danderyd är klart trevligare än BMW i Solna där jag en gång fick vänta ca 20 min på hjälp vid reservdelsdisken.under tiden såg jag Runar Söögaard komma in med nån trådsmal tjej.
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Hej.

Verkar som Henry Melin har skärp till sig. Finns många som inte sätter sin fot där.

Se inlägg på zatzy:

Länk

/Edvard
BMW CS # 4503
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Melin har alltid funkat perfekt servicemässigt för mig, främst för kunning och snabb hjälp när man har problem.

Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-)
Jag var på Henry Melin för att titta på en begagnad 328 en gång och säljaren var totalt ointresserad av att sälja bilen till mig. Det var en sån där gammaldags snobbsäljare som bara säljer om man kommer i "rätt" kläder.

Köpte därför min bil i Solna i stället av en mycket trevlig försäljare. Tycker också att reservdelspersonalen i Solna är bra.
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Ärligt talat har jag inte blivit orättvist behandlad av någon BMW-säljare i Stockholmsregionen. Scanauto Mazda i Bromma däremot, där var man inte vatten värd. Åkte dit o hälsade på i en nyköpt BMW istället...

Ska göra ett besök på Melin när febern lagt sig... sedan kanske man kikar förbi Toby också.
Det får du fan göra Kjellis! :-) Kanske ska till Melin på fredag... Tar tåget efter skolan. Vi kanske ses där? *ler*

Mvh Tobias
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Hmm, förvisso är jag ju ledig på fredag och skulle behöva beställa lite prylar till bilen...
Bra... Då får vi höras i veckan!

Mvh Tobbe
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.