|
|
|
|---|---|
|
Jag är just nu ute efter en bil. Vad ska man gå lös på om man har 55-70 000 att lägga ut. Jag vill minsat ha en 318 ti/is, maw 325. Årsmodeller från 95 och framåt. Servicebok, svensksåld, rostfri och standardutrustning. Någon som kan hjälpa? Mvh Henrik | |
Kowalski |
Gör som jag gjorde, klipp till på en 328:a! Borde kunna få en sv-såld 95/96a med AC för runt 70 efter prutning. Du lär verkligen inte bli missnöjd med den maskinen, härligt bottenvrid (gathörn i 4:ans växel), sportigt ljud och en fin spets på toppen. Nästan lika snål som min gamla 318 på landsväg/motorväg men lite törstigare i stan så en förbrukning på 0.85-1.0 l/mil mellan tankningarna är bra med tanke på motorstyrkan. Ett annat vettigt alternativ är 323 som kostar ungefär lika mycket idag. För min del var den bara ca 500 kr/år billigare i försäkring så det spelar inte så stor roll. Och har man väl vant sig vid vridet i 328:an känns 323:an faktiskt lite tunn i botten, även om den maskinen inte är dum. Mvh /Kristoffer BMWCS # 04918 BMWCS SYD |
| köp du en 325:a. kul bil å köra. Jag har en över. ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.