|
|
|
|---|---|
|
Hej söker ägaren Thomas Sätterlund.För tänkte se om han har kvar sin bmw m3 touring kvar eller om den fått en ny ägare... Tackar så mye för alla svar... MVH/Robin... | |
|
Den enda touring som fabriksbygts är M5 E34, övriga touringar med M-emblem är hemmabyggen! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Kan det vara så att den bil du menar är den som för några år sen turnerade runt på diverse bilutställningar runt om i landet och plockade priser. Det var en mycket välbyggd M3 Touring E30 enligt mitt tycke. Om jag inte minns fel är den Montrealblå eller något liknande. Var även med i bilsport i något nummer. Den hade en M30 3.5 liters motor om jag inte minns fel. /Anton |
|
| Den var till salu på PowerBörsen för några månader sedan iallafall, om det inte finns fler likadana...... | |
|
finns bara den bilen som thomas byggt, vet dock inte om han har kvar den... Han brukar ju annonsera lite här. Pröva att maila eller ring honom! Detta är han. (tror jag :-D) Länk /Pelle ..."BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN, BMW LEDER DEN!"... |
|
| Den e såld! | |
| Den e såld! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.