|
|
|
|---|---|
MJ_MJ_MJ |
Har precis varit på Jarls och hört att dom har blivit återförsäljare för G-Powers produkter, riktigt feta grejor! Finns allt från kompressorpaket till instrumentering. Vill ha ! |
MJ_MJ_MJ |
Frågeställningen blir ju således, är det någon som har efarenhet av G-Power? Är det bra grejor eller bara skit? |
|
Jag tycker att det är bra grejor, har ett sportavgassystem på min 325i. Kostar ganska mycket men det är som sagt bra grejor. Vet att dom har tillverkat delar åt Alpina när dom sysslade med motorsport, det är väl ett tecken på att det inte är skräp iaf. Men vet inte om dom fortfarande gör saker åt Alpina. Kul att Jarls säljer det iaf, har länge letat efter en återförsäljare i Sverige. Så nu kan man ju börja handla, för dom har ju så mycket roligt :) Mvh, Erik - BMW CS #05162 Min bil: Länk |
|
| G-pwer har funnit länge. Har spanat på deras produkter en bra tid. Verkar mycket bra. | |
| kan tillläga att sakerna kostar därefter också..... | |
|
har dom någon hemsida jarls dvs BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN VI LEDER DEN. |
|
|
Länk God Jul och gott nytt år! Min 528i Touring Länk |
|
|
apropå jarls , de är säkert väldigt bra men vad i hela hxxxxxe är det som står på deras www sida!?!? " En komplett ombyggnad med fullflödes katalysatorer för endast 12 000:- inkl arbete moms och material, detta att jämföra med de 20 000:- BMW vill ha för original. Och som grädde på moset ger detta även en effektökning på mellan 8-14% och dessutom ett råare ljud." så jarls bombar ur äver 8% mer effekt ur en 4-4.4 liters v8 med andra kattar , hoho , det bromsbänkstestet skulle jag vilja närvara vid. och vad var det en racekat kostade på katalysatorteknik.com ? 1700:- spänn och då har man hål rakt igenom ? nja för 8000:- cash orkar ja nog dra fram svetsen en halvtimma. 7-Series - The choice of your local pimp!. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.