|
|
|
|---|---|
|
som frågan lyder.. vad är snyggast? låt höra era åsikter... bilen är en m5 (daytonaviolett) med seidl tuning front... /NoFear | |
|
Stora. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
-Daniel- |
helt klart stora...försöker hitta en sån till min bil också |
|
Stora helt klart!! |
|
|
Med knapp marginal: Den lilla! Fast jag vill inte byta, om någon nu förslår det...! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
I detta fall är jag väldigt kluven om lilla eller stora är att föredra! Ska skaffa mig en uppsättning med stora och testa för att se. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
3-1 till stora fronten..:-) sen hänger det ju lite på ola också..hehe har lite beslut ångest... men lutar lite på stora fronten faktist..:-) /NoFear |
|
530IA-93 |
Stora! (BMW EN BIL ATT TRIVAS I) Mvh Hoffe |
|
Lutar nog mer åt Stora än åt Lilla faktiskt. Men det är ett riktigt svårt val! Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
den lilla |
|
|
LIIIIILLLLLA BMW e lag |
|
|
LIIIIILLLLLA BMW e lag |
|
-BeeMWe- |
240 front... Nej men stora |
|
hallåj!! Stora!!!! Juryns motivering: "Valet är inte svårt då bilen genast blir "hårigare". Den ger åxå ett nyare intryck, & är underbar & fruktad när den syns i backspegeln.......! Gör e34 till ett minnesvärt landvägslok samt en gosig koloss på bana. " "All förändring börjar med dig själv" |
|
|
widehall: Kunde inte sagt det bättre själv! Klockrent. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
6-3 till stora..;-) hehe Widhall.. måste säga att det va klockrent sagt faktist..hehe jag lämnar grejorna på lack på måndag så nu blir det stora fronten..hehe (kan ju alltid byta tillbaka annars) hehehe /NoFear |
|
|
Stora utan tvekan :) Diesel POWER |
|
|
Jag måste nog gå mot strömmen o. säga - den lilla. Den är lite mer elegant på nåt sätt, med den stora blir det inte så mycket plats för grillen. P.S. Och fruktad blir man ialla fall :) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
7-4 nudå..hehehe som b97_knl säger så tycker jag lika.. blir så lite kvar av grillen.. men som sagt så rovar jag o byter tillbaka om jag inte tycker det passar bättre med stora så..:-) /NoFear |
|
| Lilla! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.