|
|
|
|---|---|
|
Efter att ha strulat lite med bilstereo osv. har jag lyckats få dubbla språk i mitt instruments nederkant. Jag har alltså både Italienska och engelska blandat. Att få olika språk på färddatorn och instrumentet har jag varit med om men inte olika språk på samma enhet. Jag har inte hunnit lossa batteriet men tänker göra det så fort jag hinner. Tänkte bara höra om någon annan upplevt detsamma? Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.nu sidan för Bmwtokar! | |
|
Jag skulle gissa på dåliga kondensatorer, men eftersom det är du som skrivit det så tvivlar jag... ;-) Ja, prova med frånkopplat batteri, och/eller plocka ur färddators en stund. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ja det konstiga är att en del andra lustigheter har börjat med instrumenteringen, verkar ju otroligt om mitt byte av kondensatorer för kanske ett år sedan redan skulle dags att uppgradera så att säga. Vi får väl se vad som händer... Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.nu sidan för Bmwtokar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.