|
|
|
|---|---|
|
Vad ligger dessa bilar på i normalpris? Vi pratar helförsäkring.. Alterbativ 1, På mig själv, 19 år, färskt kort, Bor i Malmö (Utkanten, Havet, lugnt område) Vad kan kalaset bli? Alternativ 2, På Mor, 48 år, gammalt kort, Boende på samma adress? ;) Skulle vara trevligt att veta vad de ligger på, I ungefärliga summor.. Für immer verliebt, Drei buchstaben.. BMW! | |
|
Tips: www.if.se www.lansforsakringar.se Där kan du räkna ut själv. Lycka till! My Bimmer is my mistress |
|
|
Tips: www.if.se www.lansforsakringar.se Där kan du räkna ut själv. Lycka till! My Bimmer is my mistress |
|
| Länk | |
|
Visste om IF, Kollade senare.. 26.000:- nånting ville de ha av mig, Det tyckte jag var taskigt såhär i juletider =P Für immer verliebt, Drei buchstaben.. BMW! |
|
Kowalski |
Nachtgeist: If you wanna play, you gotta pay...tyvärr finns det ingen gratis champange någonstans, så enkelt är det. Var försiktig med att skenförsäkra bilen på mor din, F-bolagen har blivit mycket strikta på senare tid inom dessa områden och kan vägra utbetalning vid eventuell olycka. Mvh /Kristoffer BMWCS # 04918 BMWCS SYD |
|
Kowalski, rätt när det gäller bilförsäkringar. Men som Winston Churchill sa: Champagne ska vara torr, kall och gratis. God Jul! My Bimmer is my mistress |
|
Kowalski |
Tretretti: :-D Detsamma! Mvh /Kristoffer BMWCS # 04918 BMWCS SYD |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.