|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
ok, såg nu att du var 16, då kanske sånt är coolt. Varför inte plocka på neon, blålysande spolarmunstycken, tejpa fejkade insug på huven och sidepipes under bakdörren och köpa danmobility dekaler när du ändå är igång. |
|
|
Tycker att Alpina har gjort det snyggt på e34an. Kallas det styling ;) Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
-BeeMWe- |
Tänkte just föreslå Alpinas styling :) Den är clean. |
|
Ögonlock, Riegerkit inklusive jättevinge, 60 mm sänking + några kapade varv, lilatonade rutor, lexusbakljus, neonrör, 19" och jättestereo är en bra start. Den bilen som Prestanda på TV3 byggde är ett snyggt exempel på smakfull och diskret styling. Kenny Kyrk är grym! Annars är originalutseendet inte fel på en E34:a. Eventuellt kan något BMW-originaltillbehör försköna anrättningen. Behålls bilen original så sticker den dessutom ut från mängden. |
|
|
sänkt + 18" + vita blinkers runt om, det tycker jag fortfarande man kan kalla original. |
|
| Ni som gnäller om att det inte är snyggt att styla med kjolar, vingar etc. Ni är väl bara avundsjuka på dom som har råd att styla. Det är ännu mer omoget enl mig. | |
| Ni som gnäller om att det inte är snyggt att styla med kjolar, vingar etc. Ni är väl bara avundsjuka på dom som har råd att styla. Det är ännu mer omoget enl mig. | |
-BeeMWe- |
C.Douglas haha :) Och alla som heter Douglas är kommunister, typ lika smart slutsats. |
-BeeMWe- |
C.Douglas haha :) Och alla som heter Douglas är kommunister, typ lika smart slutsats. |
-BeeMWe- |
Enligt mig. |
|
C. Douglas. Det ger mer att lägga pengarna under huven eller bakom fälgarna. Det är mycket roligare att verka utan att synas än tvärtom. |
|
|
Har lagt in min bil på länken nedan. Har nyss beställt vita blinkers till den och lackar kanske ner den till våren. Mer än så kommer inte att göras på utsidan och det görs bara för att jag inte gjort någonting på utsidan under de snart tre år jag haft den, känns som om det är dags för en liten uppfräschning. Som sagt roligare att lägga pengarna på annat som ger något tillbaka när man kör, när man nu får en slant över vill säga! ------------ Min 525i: Länk |
|
| du hubbe e34 ser ut som en jätteklumpig bil tyckker jag i alla fall sen är den ful med men alla tycker väl olika | |
|
Gemini: håller med dig till 99%!!!! Ursnygg bil du har förresten!! 18" som du har är jag på jakt efter så om du vet nåt ....maila!! "All förändring börjar med dig själv" |
|
| Det finns bara en slutsats: Det finns alltid värre. | |
|
E34 är kanske den allra vackraste karossen BMW har byggt. Någonsin. Alpinas styling till E34 är mycket tidsenlig, stilren och vacker. Den går an! Annars är det snyggast med en helt original M5 med antingen turbin eller "kaststjärne"-fälgarna. Andra fälgar jag kan acceptera: Breyton magic/Rondell 63. 17" original BBS Krysseker är också äckligt snygga. M paralelleker inte fel heller. Bilen ska helst vara Daytonaviolett, Avusblå eller kanske Laxsilver/sterlingsilver. Och att påstå att vi som inte gillar styling gör det för att vi inte har råd är så korkat att det får tala för sig självt. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Helt original M5 touring i avusblått med ljusgrå inredning är kanske BMW:s mest läckra bil. | |
|
varför inte bygga om fronten till M5 e39 face lift?? + stora fälgar sänkning bakkjol sidokjol..mm det är coolt Diesel Power |
|
|
Ja, du C. Douglas... Måste nästan tillstå att jag inte riktigt vet om du skämtar eller inte? Inte råd med styling? De flesta här har bilar för mellan 100 000 och 500 000, så de skulle nog ha råd med en och annan plastbit om de sålde sina bilar och köpte en 518 E34 för 20 000kr.... Det är dock rätt vanligt att man i åldern under 20-22 tyckar att styling är jättefräckt, gärna med neon och en massa extra plast för att få bilen att se snabb ut. (Jag själv limmade dit ngn j-la vinge på min Jetta jag hade ngn gång i gymnasiet) Men när man blir äldre(vissa gör det tidigare) så inser man två saker, den ena är att det är roligare att köpa en bil med mer motor än plast utanpå då det är roligare att ha kraften under huven än att stå där som ett fån när vilken familjebil som helst drar ens osthyvelförsedda volvo 240DL. Det andra man inser är att anledningen att folk tittar är inte beundran utan de stirrar med avsmak över det faktum att bilen var nog snygg en gång i tiden innan allt skit tejpades fast. Visst jag kan tycka att en diskret vinge eller framspoiler är snyggt men vingar ála WRC och spoilers hämtade direkt från ngn bil på ett DTM mästerskap det passar liksom inte på en standard bil. |
|
|
här är en som stirrar med avsmak på dessa jekyll&hyde-bilar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.