|
|
|
|---|---|
|
Tjena alla !!! Har en 328 i -97 och undrar om någon har hällt i omegas atf 699 5/20w (tror den hette så) olja i växellådan ? Tänkte även slå omega 690 80/90w i diff klumpen ! Någon som har erfarenheter från Omega + bmw !!!?? // Det sista som försvinner är hoppet .. Ha det bra | |
magmo |
Sök på Omega and you will find.... Magmo Maniac is in the house! |
|
524:a ja om min flick vän kör, har gått på omega tillsats så länge ja kan minnas å ja kan inte säga att vart till nån nack del.. Så nu använder ja omega till alla mina bilar.. Men har ingen erfarenhet av att ha i växel eller i diff klump... Men ja kan tänka mig att de lär vara samma effekter där som i motor..... |
|
|
524:a ja om min flick vän kör, har gått på omega tillsats så länge ja kan minnas å ja kan inte säga att vart till nån nack del.. Så nu använder ja omega till alla mina bilar.. Men har ingen erfarenhet av att ha i växel eller i diff klump... Men ja kan tänka mig att de lär vara samma effekter där som i motor..... |
|
| Oj då de var nå knas ursäkta...... | |
|
Ja tror faktiskt på omega , hällde det i lådan och i diff klumpen på min audi s4 -00 som jag hade innan bmw:n , och jag blev mycket nöjd över resultatet !!! Så jag ska prova till bmw:n med .... // Det sista som försvinner är hoppet .. Ha det bra |
|
|
Jag hällde omega 917 i min automatlåda för att den läkte från packboxarna...blev helt tät och började växla bättre...har nu kört i ett år och lådan är fortfarande tät och inget knepigt har hänt.. c:a 3000 mil har jag kört..;) |
|
|
Ett inägg till.. en kompis med en risig gammal amerikanare hadde problem med att servon läkte som ett såll(droppade)..för skojs skull så testade vi att slå i omega 917..döm om våran förvåning när servo eländet slutade läka!!!!...pott tätt..vi väntade med spänning på att servon skulle rasa eller ´börja läka igen..tjaa nu är det 2 år sedan och vi har ledsnat på att vänta..;) så dom som säger att mirakel medel inte fungerar... åtminstone omega 917 fungerar helt otroligt bra.. //Dogge |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.