|
|
|
|---|---|
| Passar dessa fälgar rakt av på eller?? | |
| centrum ringen passar inte. är större på E39. | |
|
Jag har för mig att centrumhålet är något större på E39, så du behöver centreringsringar, som kan köpas bl.a. hos däckhandlaren. /Svante |
|
|
Länk Udo Dirkelsniff |
|
|
Är det endast centreringsringar jag behöver??? Vet någon isf vad för några?? |
|
|
Japp,bara centreringsringar behövs.Utv.74.1-inv.72.5 typ Alltech finns hos ndf och kostar 220 spänn,har liknande själv funkar kanon. ///Johan |
|
|
Åker oxå på E39 fälgar med ringar på vintern. Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Tackar för svaren.Blir nog Rondell fälgar då :) 0km/h - Ventilsmatter 4sek |
|
-Daniel- |
har sånna till salu ;) |
|
Kan du maila bilder och info??? 0km/h - Ventilsmatter 4sek |
|
|
Ang rondell fälgar, tänk på att du får bearbeta skärmen om du vill ha 10" bak... ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Koepte ett par baettre begagnade Vinterdaeck fran en E39. Har en E34. Innan jag visste att det behoevdes centreringsringar sa koerde jag utan! VIBRATIONER!! Fick tag pa ett par centreringsringar som aer i PLAST (!) med baettre resultat men aenda pa snudd till oacceptabelt!!! Finns centreringsringar o koepa i metall oxa???? Tror inte sa mycket pa de p-last ringar jag har! Eller kan det bara daecken det aer fel pa?? Nybalancerade! |
|
|
Jag kör med centreringsringar i plast med splitt nya däck, det vibrerar inte ett smack. marineutter:jag hade vibrationer i min bil förut, köpte nya sommar och vinterdäck och sen var det problemet löst.Om du inte har vibrationer med sommar däcken så kanske dom bättre begagnade vinter däcken inte är så bra. ///Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.