|
|
|
|---|---|
|
Hej. Läste lite i instruktionsboken idag. Det stod att bilen har kupévärmare och att man skulle trycka på Zeit s/r. Jag gjorde det och kliman gick igång å började fläkta. Kom dock ingen värme. Hur vet jag om jag verkligen har en sådan värmare? Är det kanske standard på alla M5? Eller är det bara en fuktion som finns med bara på färddatorn för att sedan kunna köpa värmare till? Tackar för svar. Ps jag har sökt på "sök inlägg" men fann inte det jag sökte. -=Brings Me Women=- | |
|
Kom igen. Ingen som kan om detta ämne? -=Brings Me Women=- |
|
|
Är det inte bara kupe´ventilation. |
|
|
Jag vet inte? Därför undrar jag vad det kan vara? Läste också att spolarmunstickerna ska vara eluppvärmda. Är det bara på dem svensksålda bilarna kanske? -=Brings Me Women=- |
|
|
Alla tillbehör är mer eller mindre beskrivna i instruktionsboken men det betyder inte att man har en fulladdad bil. De som är tillbehör är markerade med *. Kupeventilation som du nu har hittat ingår tillsammans med stora färddatorn. Den kan du använda på sommaren om du vill komma till en bil som har fått lite luftombyte i kupén (går en 1/2-timme). Har du bensinvärmare funkar den efter programmering med Zeit om det är kallt ute. Bensinvärmare lär du hitta i så fall i motorrummet............. |
|
|
Ok så det är bara ventilation om man inte har värmaren. Jo det är bra på sommaren men inte på vintern utan värme. Jag har nog ingen värmare för då hade det blivit varmt i kupen ju. Men var i motorrummet ska jag leta i så fall? Har ingen aning hur en sådan ser ut äns. -=Brings Me Women=- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.