|
|
|
|---|---|
|
Tjeena! På min m535;a har jag chromeline runt rutorna och för övrigt original kromade njurar och undrar därför vad det ska vara för färg på sargarna runt baklysena? Färgen på mina sargar är mycket slitna och det syns att det är någon som sprayat på mattsvart en gång i tiden. Så frågan är i första hand hur det ska se ut original, svarta eller kromade sargar när det är chromeline i övrigt och i andra hand vad ni tycker? (Bilen är ju diamantsvart och personligen tycker jag att svarta gör sig bättre) | |
Gemini__ |
Ska vara svarta till färgen. 528:an brukar däremot ha kromat runt lyktan. Helt klart finast med svarta. Mvh: Thomas Länk |
|
Klart att dom ska vara svarta. Det är väl standard på M535... MVH Morgan. Länk |
|
|
Gemini__--> Ah, ok, då vet jag=) Jo jag vet att 528;orna har kromade sargar och det är väl en M528;a här i galleriet som har just kromade sargar. Det såg ut i mitt tycke lite E12 över den faktiskt (ingen känga alls åt ägaren, bara en ärlig uppfattning) Det var mest att jag undrade hur M535;orna skulle se ut original och nu vet jag ju det, tacktack=) |
|
|
M535i har som original svarta ramar runt bakljusen. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
På bilen jag köpte så sitter det kromade lysen bak, han hade bytt till sådanna för han tyckde det passade bättre när rutlisterna är kromade. Ser bra mycket bättre ut än svart tyckte jag. Men som allt är det ju en smaksak :-) Lägger ut bilder så fort jag får kameran. Mvh Mvh Peter Hemsida: Länk noble_regards@hotmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.