|
|
|
|---|---|
| har ett efter monterat drag på min td,men har för mej att det finns drag som är godkända för en högre vikt än de 1600kg som jag har,några tips om vilka fabrikat som kunde va lämpliga,vill upp till 1800kg om det går?ett nytt orig drag är kostnads mässigt ointressant. | |
| De flesta drag till E34 är avsedda för mer än 1600 kg. Köpte själv ett beg. fast Kovil på Länk för 200 pix! Bilen/draget blev utan problem godkänd för 1900 kg släpvagnsvikt (med E-kort). | |
|
Ett nytt avtagbart bosal till E34 kostar endast 2800:-, samma som westfalia (BMW original) skulle kosta. Men enligt uppgift från auktoriserad verkstad har dom slutat tillverka originaldrag till E34:an. Hur som helst så är bosaldragets klassade släpvikt 2100kg. 2800 var vad jag fick betala via "min" bmw verkstad. Mekonomen är lite dyrare, strax över 3000. m a o är det inte så himla dyrt med ett nytt + att alla papper är i ordning till regbes...... Snart turbo -69 |
|
| jockex2, fick du 2100kg i max släpvagns vikt? | |
|
Har inte besiktigat draget ännu, men enligt regbevis så är max släpvikt på min 535:a 1800kg Snart turbo -69 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.