|
|
|
|---|---|
|
Hittade den här länken på zatzy: Länk Börjar bli riktigt snygg enligt min mening. | |
|
Tyvärr är man Lo medlem så man får gå in och lukta på den hos Bmw när den kommer.Ser väldans bra ut om man jämför med nya 5-7 serie...mvh dutta |
|
|
Är inte det där en photoshop-bil? Ser ut som den vidrigt japan-inspirerade X3 |
|
|
Photoshop-javisst. Tror tyvärr inte det är jättelikt slutprodukten - för agressiv. |
|
D-diddy |
tycker att motorhuven såg ut som en flirt till gamla folka bubblan.. David |
|
När är det tänkt att nya 3-serien ska komma? "Allt går lättare bara man vill. Det svåra är att vilja." |
|
|
2005 va? --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
chrille70 |
Nya 3-serien (E90) kommer under 2005. Hösten 2005 var det väl tänkt från början, men om nuvarande 3-serien fortsätter att tappa försäljning så är det nog troligt att lanseringen tidigareläggs, förhoppningsvis till våren/sommaren 2005. Men jag skulle inté bli förvånad om nya "trean" dyker upp redan runt årsskiftet 2004/2005, eftersom nuvarande 3-serien redan har börjat "reas" ut. Nu tar ju BMW inget betalt för komfortpaketet, dessutom kostar touring inte mer än sedan... MVH Chrille |
| Den skall ju börja tillverkas direkt efter årsskiftet (jan -05) enligt tysk press så det dyker säker upp riktiga bilder redan till sommaren 2004, skulle jag tro. | |
|
Der böse blick kommer den att ha säger flera oberoende källor. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.