|
|
|
|---|---|
|
Jag behöver 2 st spacerplattor bak till min M-ROADSTER Vart kan man få tag på det? MVH Fredrik 19" :-) | |
| Man ska helst undvika spacerplattor. | |
Mr Hamann |
Kolla på Gummihusets hemsida under tillbehör: Länk // Mr Hamann |
|
Finns det max 5mm spacer. Jag skulle helst vilja ha 20mm :) Någon på forumet som har sig en aningen om detta? 19" :-) |
|
|
Har en länk hemma (är på jobbet) till en kille som tillverkar spacers enligt önskemål. Kollar efter den ikväll. |
|
|
Ja, de vore jättesnällt om du skulle kunna fixa nummer till honom. MVH Fredrik 19" :-) |
|
|
Vad har folk emot spacerplattor egentligen? Vad är det som kan hända och som inte är bra? Jag ska ha spacers till mina r-däck på coupén, får väl försöka bevisa att det går bra :) |
|
|
det är inte spacerplator folk har något emot. det är bara att om du på en M coupe lägger specerplator bara på en axel så kan du alldrig få riktig fyrhjulsinställning och sliter ut bussningar. Z 3 har stel axel bak vilket gör att ska du ha specer och ska du ha det rätt så ska du ha spacers både fram och bak. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
p.s jag har 2x 18mm spacers till salu. eventuellt även 2x 20mm oxå. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.