|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
Espen |
Hubbe: Jo det där med en regelrätt skuld blir ju lite mer komplicerat, prata med dem och se vad de säger. Och det är inte säkert att dem tar 50% dem kan nöja sig med 25%, dessutom lyckas de ej så kostar det heller inget! Jo jag vet det där med Ashberg, han gillade inte riktigt deras tillvägagångssätt ;) Det bästa är att dom tar över skulden och driver in den, alltså är det DERAS skuld, alltså kan du inte bli skyldig till något! Wolv: Jag håller nog med dig där, jag hade tagit med mig vittnen och sedan talat med ungdomarnas föräldrar och med tanke på den omfattande skadegörelsen så borde det finnas ett stort antal vittnen. Mvh -Eppe- Born2XLR8 |
|
Stort antal vittnen.. Nja. En grannfastighet så stod det två personer och betraktade skadegörelsen, de vågade dock inte gå ut men ringde polisen 3ggr, samt skrek åt dem att polisen var på väg vilket de sket i. Klockan var ju runt 04.00 så det var ju inte så många vakna då, de hade vaknat för deras hund skällde pga ljuden från parkeringen. Saken är den att nästan samtliga fordon stod parkerade på en p-plats vid en brygga, dvs alla som har sina bilar och moppar där var ute på ön utanför (likaså jag). Däremot finns det ju gott om vittnen till deras skryt om vandaliseringen för de åkte tillbaka till festen på ön. Men då var det ingen som förstod att den hade ägt rum precis innan de kom hit utan de trodde att de berättade om tidigare erövringar. Den största oron jag känner är att nu när de inte har åkt fast så kommer de ju känna att det inte går att åka dit för sånt och därmed finns inga spärrar längre. |
|
Espen |
Ja du Hubbe! Jag ska säga att jag är grymt imponerad av din självbehärskning! Har du talat med de två vittnerna? Ställer dem upp? Jag förstår inte riktigt varför polisen inte har tillräckligt med bevis, räcker inte deras vittnesmål? Mvh -Eppe- Born2XLR8 |
|
DU HAR FAN HELT RÄTT DÄR ALLTSÅ....I STÄLLET FÖR ATT HÅLLA SIG TILL BROTT SIDAN O FÖRSÖKA LÖSA BROTT SOM LIGGER I HÖGAR PÅ DERAS SKRIV BORD O SKRÄPAR , SÅ SITTER NGR DÅRAR I EN BLÅ VIT POLIS BIL MED KAMERA I HANDEN O FÖRSÖKER TA FAST STACKARS BILISTER SOM RÅKAR KÖRA LITE FÖR FORT!!!! AJ AJ SVENSKA POLISEN HÅLL ER TILL ERAT O GÖR DET SOM E VIKTIGAREN. ÄN ATT NGN RÅKAR KÖRA 99 km/h i stället för 90 SÅ SKA NI SITTA IN BILEN O FILMA I TIMMAR I STÄLLET FÖR DEM DYR BARA TIMMARNA KUNDE NI KANSKE LÄGA PÅ ATT LÖSA BROTT!!!! NGN SOM HÅLLEER ME??? LÄNGE LEVE TYSKLANDS AUTOBAHN!!!! DÄR ALLTING HÄNDER................. :-))))) BMW M-POWER BMW M-POWER |
|
|
DU HAR FAN HELT RÄTT DÄR ALLTSÅ....I STÄLLET FÖR ATT HÅLLA SIG TILL BROTT SIDAN O FÖRSÖKA LÖSA BROTT SOM LIGGER I HÖGAR PÅ DERAS SKRIV BORD O SKRÄPAR , SÅ SITTER NGR DÅRAR I EN BLÅ VIT POLIS BIL MED KAMERA I HANDEN O FÖRSÖKER TA FAST STACKARS BILISTER SOM RÅKAR KÖRA LITE FÖR FORT!!!! AJ AJ SVENSKA POLISEN HÅLL ER TILL ERAT O GÖR DET SOM E VIKTIGAREN. ÄN ATT NGN RÅKAR KÖRA 99 km/h i stället för 90 SÅ SKA NI SITTA IN BILEN O FILMA I TIMMAR I STÄLLET FÖR DEM DYR BARA TIMMARNA KUNDE NI KANSKE LÄGA PÅ ATT LÖSA BROTT!!!! NGN SOM HÅLLEER ME??? LÄNGE LEVE TYSKLANDS AUTOBAHN!!!! DÄR ALLTING HÄNDER................. :-))))) BMW M-POWER BMW M-POWER |
|
|
|
|
|
|
|
|
Visst gör vi det. Tips: tryck en gång på CAPS LOCK-tangenten så slipper du "skrika" på forumet. Åsså räcker det att skicka ett inlägg. Välkommen till forumet! My Bimmer is my mistress |
|
|
Hej, tillbaka igen efter jul och nyårsledigt. Espen: Jodå, vittnena kan peka ut de tre -fyra herrarna som sabbade bilarna, men för en fällande dom måste man ha vittnen på exakt vem som skadade vilken bil. Kollektiv bestraffning finns ju inte. så man måste ha vittne på att herr X repade bil 1 herr Y bil 2 osv. Dessutom var vittnena lite för långt bort för att se vem som gjorde vad, dock så såg de dem tydligt när de gick förbi deras hus. (de vågade sig inte ut vilket kanske var smart) Jag har nu begärt ut namnen på de "skyldiga" från den som hade festen, skal få dem under vintern så fär vi se vad som händer. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.