AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.898

Ett hån mot BMW

Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Kolla länken..
Länk

Eller är det sopgubbarna som tagit efter BMW? :D

Jobbarkompisarna trackar mig hela tiden för att jag kör BMW.
Och speciellt för att jag ställer av den på vintern. Det var en av jobbarkompisarna som hittade denna bild och tyckte det var lämpligt att visa den för mig.

///Daniel

Länk
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Länken funkar inte. Men jag vet vilken bild du menar. Jag har också fåt höra detta ett antal gånger. Men det finns väl bara en slutsats man kan dra av den bilden. Och det är att soptunnorna bara blir snyggare och snyggare. =D

MVH Morgan.

Länk
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
I en film där det spelas baseball av kvinnor under kriget med Madonna Geena Davis mfl , Tom Hanks som avdankad fyllo till tränare, så åker dom kring i en gammal amerikansk buss, där bla grillen till Z4 var det första jag tänkte på när jag såg bakfönstren på turnébussen.

///MVH Hasso
Länk
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Här är Volvo:
Länk

:)

Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
wolv:
Vaffan, har du fått tag i bilder på min vinterbil? :D
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Offtopic men Haglund din 325 coupe som du har i galleriet har 94ans frontspoiler? Hur kommer det sig? :D
Det ser ut som 94ans iaf. 91-93 har större hål i plasten.
Haha, den va bra! Visst ligger det något i det? Men som har påpekats på forumet tidigare; vad spelar det för roll om BMW ser ut som 7 svåra år så länge de är bra mekaniskt... :-)
Hehe, den fick jag smaka på i det lokala bilforumet, ganska kul ändå om man har lite självdistans till sitt bilägande.

____
Reach the door with a breath and a scream.
Hehe, den här var ganska kul den också! :-)

Länk
haha, bwm sopkorgen va f+n e mej bra!! hehe att dom letar upp sådanna saker bara..
Visa användare
1.397
Erik G
X3 2.0d 16 Brunmetallic
Är det inte varumärkesintrång soptunnetillverkaren håller på med? :))

/Erik
Erik: ja ska vi fråga BMW AG om dom inte ska stämma dom? :-)
Carl L,

Jag DÖR av garv :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Haha, den var f-n inte dålig! :D

____
Reach the door with a breath and a scream.
Finns en poäng i bilden dock, hur njurarna "säckar ihop" och ovaliseras mer o mer för varje ny modell... trist
Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
Tycker dom nya njuarna är rätt fina.. Men kom til å tänka på en sak.. Brukar ju jämnföra bilen lite med kvinnor, och här stämmer det me.. "dom ovaliseras mer o mer för varje år som går" ;)

Ang den jämnförelsen på länken så bevisar det bara att många har mycket tid samt fantasi.. hehe

/Eivind
Någon som blev avundsjuk på bakdels-designen av BMW:s 7-serie och försökte kopiera?

Länk

___
Lorem ipsum dolor sit amet ..."
Visa användare
4.266
J.Dredd
535dAT M-Sport e61
M535i e28 -86 BMW-Cup
Z4 Roadster 2.5 -03
Enda moderna BMW:n som har höga njurar är ju F1-bilen.. Som sagt.. Dom får inte trycka ihop njuranra mycket till nu, för då är risken att dom försvinner helt.

///Jesper
Jo visst njurarna är estetiskt fina, men det börjar bli lite väl mycket Mazda-vibbar över dom. Njurar ska vara stående! :)
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Unnar ni inte sopåkarna lite fägring, så de kan drömma om att de får vara nära en BMW? ;o)))

När BMW-designen slår igenom så hårt, är det bara ett tecken på att BMW:s marknadsavdelning har lyckats!

Mvh

BMW – Weltmarke aus München!
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Ja, ja, BMW är väl i hemlandet detsamma som Volvo för oss. Kanske tyskarnas kommunala sophantering körs med... ;-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.