|
|
|
|---|---|
Astral |
Skulle bara vilja tacka alla som skriver här har precis köpt min första bmw & aldrig har jag varit på nån sida där man får snabbare svar eller där folk är mer hjälpsamma otroligt mycket tack till alla er bmw fans där ute =) |
|
Kan bara hålla med! :-) Mvh Tobbe |
|
sportsbmw |
Mmmmmmmmmm, vad mer kan man säga, BÄST!!! MVH / RICKARD! /// BMW RULES /// |
|
Som sagt, eminent site:) Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Håller med ovanstående skrivare... Björn Markholm |
|
|
Håller inte riktigt med ovanstående,har man varit på forumet en tid upptäcker man snabbt att det alltid är samma frågor som kommer upp,frågan den bilen vs den bilen,vem drar vem lr hur montera sportfilter skillnad sportfilet chipp avgasystem hur många HP vid monteraing av det o det käns som man har hört många gånger,tyvärr börjar detta forum bli ett väldigt tjatigt foum.MEN!!det är min högst personliga åsikt.//Bjale D är fegt o släppa gasen! |
|
|
Tycker bara det e härligt med att det blir många Diskussioner... Även om många frågor upprepas. Jag har varit med på forumet under en väldigt lång tid (2år?) och måste säga att det har blivit 6000% bättre ;-) Ännu en gång STORT PLUS till BMWPower.nu (världens-bästa hemsida!!!) Mvh Tobbe |
|
kamber |
som sakt ! BMW har inte många fel på sig ! så det e ju inte konstigt att det kommer upp samma frågor =) !andra bilar kommer det ständigt upp nya problem men med EN BMW blir det inte =)! (kan hålla med att det kan va tjatigt ibland med vadå! ) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.