|
|
|
|---|---|
|
Hej!!! Har tänkt o köpa m3 speglar helst kromade, lexus lamper o lite silver detaljer för panelen o inredningen......vart kan jag hitta sånt billigt nån bra sida som ni vet där man kan hitta sånt billigt till en e36 coupe -92..... Tack på förhand | |
|
Hej! Pröva funktionen "Sök inlägg" här ovan! Om du gör det kommer du hitta en MASSA länkar till sakerna du söker, bland annat länken: Länk som nog faktiskt har allt du vill ha. Lycka till! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Får man fråga varför du vill att din BMW ska se ut som en Lexus? Vore det inte enklare att köpa en Lexus från början? --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
| Prova de gamla vanliga sidorna typ www.mkt.se www.hova.com www.realcar.se www.appelt.se m.fl | |
|
Tack så jätte mkt för hjälpen!! Olof jag vill inte att min bmw ska se ut som en lexus utan jag vill att mina baklysen ska se ut som lexussens baklamper för det är jävligt snyggt ;) |
|
| För att citera vår kära norrman Morten: Om du ska förstöra en E36 måste det väl vara enklare att använda slägga? | |
| Instämmer | |
Bmw ludde |
Skit i lexus, köp cristal look itället =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.