AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.198

skoj Julklappstips

Hej det var ett tag sedan på forumet. Har ju sålt alla mina bilar och är på jakt.
Har vatit i Malmö två dagar i sträck nu och tittat.

Blev lite förargad idag på vilka konstiga oärliga männsikor det finns. (inget nytt)

Hur som H så efter bilkoll så slank jag in i mobilia för att införskaffa tröstpris för att ha inte ha slagit ihjäl säljaren i fråga (ej BMW ägare)
Så stannar jag framför Teknikamgasinet och ser små radyostyrda bilar i deras reklamblad. Slår mig in bland folket i affären..

Kollar lite med expediten som inte har en aning om ngt.. han tar fram lite olika modeller. Kom fram ngn lite bättre modell än den de annonserar för 200:-
Fanns dock ingen BMW !!! Stort problem. Min skarpsynte följeslagare fick med sina falkögon syn på ett skyltex.. HAHA lyckan var gjord.. en Gul M3.
Fick dra en vals om bättre behövande barn julklapp osv. för att få expediten medgörlig. Till slut så förstod han allvaret i situationen och plockade ut grejerna åt oss.

Nu sitter jag här med ett leende på läpparna trots att jag inte lyckats köpa en fullskale bil idag.

Fasen vad kul Mini M3an är.
Jäkligt kul och köra inne i lägenheten.
Den är lite större än en tändsticksask. Krävs mkt träning för att manövrera den, har kört nu i ngn timme och börjar få kläm på det! De bäst investerade 300:- på länge.
Finns andra märken för icke BMW folk också! Fick ju en liten uppvisning först. Så det finns ju möjlighet att övraska en kompis som inte förstår dethär med BMW och ge honom/ henne på pälsen med leksaksbilar också!

Funderar redan på lite prestandahöjande, raka däcken (halt på golvet) Fila bort lite gods med en dremel (tjockt gjutjärn) ;-)
Så jag blir redo när utmanarna kommer.

PS. Om ngn har en Fullskale E34 touring med skinn så maila gärna.

Ville bara dela med mig, hoppas alla får en trevlig jul utan olyckor och skadade bilar.

GOD JUL Philip
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Är det denna: Länk ?
Ska erkänna, den väcker lite habegär.. ;-)

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
Den där lille rackan skulle sitta som en smäck till min son. Och mig. :-))

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Dom där är ju askul. Men när man tröttnat på prestandan i dom där. Så rekomenderar jag Mini Z från Kyosho. =) Dom är astuffa. Har en Z8 och en Acura NSX. Och det går fort med dessa bilar. Och det finns allt skoj till dom. Trimchip, bredare däck, mjukare däck, andra utväxlingar, olika karosser. =) Massa skoj.

MVH Morgan.

Länk
Detta var Julklappen som min 3 åriga son verkligen behövde, TACK för tippset.

Glömde att tacka Erik, "länkarnas kung" för länken. Bilen är redan beställd =)

Stämmer bra det, exakt som på länken.
Kul att ngn har nytta av tipset.

MVH Philip
Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
Ett annat tips hittar du här : Länk

Var själv nede på Hobbex i dag.. Hittade en silverfärjad BMW 328CI för 79spenn! Asskul :) typ 19 cm lång. hitter den dock inte i internet-katalogen
Hej tyvarr kommer jag med daliga nyheter.

Skulle nu handla fler bilar pa teknikmagasinet sa vi skulle kunna leka lite rejalalt. Visar sig da att de bara har köpt in bilar med en frekvens dvs 27mhz. Hur ska man da kunna tavla? Riktigt daligt tycker jag faktiskt, de vet inte nar andra frekvenser kommer in heller. Kanske kommer en pa 40mhz sen ngn gang.

Köpte i alla fall nagra sadana i julkappp tror det blir uppskattat trots att jag inte kan visa vem som bestammer i ett riktigt race.

Sa tank pa det: inger race an sa lange, ganska kul grej anda.

MVH Philip
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.