|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Det var en fet 635. 20" är ju hur stort... MVH Morgan. Länk | |
| Länken funkar inte. | |
|
Konstigt, den funkar för mig. Annars så får ni söka på BMW 635 -89 på motorbörsens hemsida. Länk MVH Morgan. Länk |
|
|
Här är rätt länk: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Bmw ludde |
Här är en riktig pärla, dock med 19", vad kostar en ? Länk |
|
Snygga grejer. Synd bara att beemern endast blir marginellt snabbare. Detta till priset av säg 40 till 50 kkr. Tror det går att få ett kompressorkit för koksen. |
|
|
Det är grymt snygga bilar. =) En 6 serie skulle ju inte sitta fel. Gärna en svart B7s med 19". 20" låter som lite overkill i min värld. MVH Morgan. Länk |
|
|
Hittade denna B7:an på mobile. Länk Billigt för 330 hk. Tobbe |Oo=00=oO| |
|
|
Sluta fresta mig. Det är fantastiskt vackra vagnar. De väcker ett habegär hos mig som är oerhört. Ge mig en! |
|
|
VILL HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (med 19" fälgar) =) MVH Morgan. Länk |
|
| En fröjd för ögat... Man undrar ju hur stort "ha begäret" var då den bilen släpptes?! | |
|
kan bara instämma i kören.. Vill ha Livet är ingenting för amatörer... |
|
| Den som Erikw länkade till får mig att dreggla :-))))) | |
|
Danne523 kan bara hålla me den var asläcker /Steffee |
|
|
Är det något fel på denna kanske?? :) Länk BMW - Illud iterum dicere potes! |
|
| den där silverfärgade 635'an finns i eskilstuna. den står ofta på golfbanan. jag har kollat på däcken och jag har för mig att det stod 20 tum på dom men jag kanske kommer ihåg fel. hur som helst så brukar jag stå och dregla över den varje gång jag ska ut och golfa. så jääääääävla fet. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Det var med den bilen BMW ledde utvecklingen länge, bilen känns "modern" fortfarande. En av de vackarste bilmodeller som byggts överhuvud taget. ///MVH Hasso Länk |
|
Mr. Mr: Lite högt pris men vilken bil snyggt med grå inredning kanske får färga om min(idag svart). Tobbe |Oo=00=oO| |
|
|
instämmer med hasso!!! "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
| Ligger inte den silver-färgade kvar här på börsen?? Helt klart är E24:an den stiligaste bilen BMW byggt! Hade jag haft "råd" hade jag handlat mig en direkt! | |
|
Du kan handla en e24 för 15-25 tkr om du letar det innebär iofs massor med jobb att få den iordning men är karossen fin och rostfri så är det billigt att fixa insidan. Tobbe |Oo=00=oO| Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.