|
|
|
|---|---|
|
Har sett att det finns röktonade framlyktor. Borde man inte kunna lösa göra det själv? Ngn som har erfarenhet av det? Tänkte köpa ett par på skroten och testa. | |
|
Att tona själva glaset är inte att rekommendera, det blir väldigt dåligt ljus av det. Strålkastare med lins är inga problem, där är det bara att lacka området runt linsen svart. I helljusstrålkastare eller andra strålkastare utan lins placerar t.ex. Hella en svart skiva horisontellt genom strålkastaren. Denna reflekteras sedan i reflektorn och ger illusionen att reflektorn är svart... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Menade du att man kan göra det själv? Eller att dom som säljer dem gör så? Blev lite förvirrad! |
|
|
Dimljusen på min har jag tonat mörka, med svart toningsspray, funkar bra.. men jag tror som Jesperado här att strålkastarna är nog ingen höjdare med tanke på att ljuset blir sämre.. dimljuset är en sak, det är ju i princip prydnadsljus man kör med på dagen :) --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
Hella som är kända för att göra snygga "svarta" strålkastare gör så. men jag ser inget hinder för att göra det själv. På den första versionen fanns endast den horisontella skivan, på de senare är det ett kryss. Länk Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Får ta en titt på det tror jag. Det är väldigt snyggt ovh bilen ser rå ut ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.