AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
993

angel eyes till z3

xo
161
xoa
BMW Z3 Roadster 1997
Har någon sett en Z3 med "angel eyes" ?.
Har beställt från Tyskland en sats med ringar, men de passar dåligt till Z3, så det får bli något eget kanske.

Hans
Nope, men skulle gärna vilja se en!!
Vad var det gör angel eyes du beställde då, var de inte gjorda för z3an eller?? om du lyckas få till det skulle det vara skoj att de bilder!!

//Svebba
BMW Z Power
xo
161
xoa
BMW Z3 Roadster 1997
Nej de var inte för Z3, utan "unversal". Det finns inga speciella till bilen, tror jag.

Hans
xoa: gör en sökning. Det finns många trådar om just angel eyes på Z forumet. Det är mer inveklat än man tror just för Z:or

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

xo
161
xoa
BMW Z3 Roadster 1997
Jag har sökt och sökt och sökt. Men det finns inget om Z3.
Därför ställer jag frågan i Z-forumet. Har nu delat min strålkastare och det är invecklat!. Ingen lätt uppgift, men jag har ju hela vintern på mig att fundera.

oo oo Hans
Länk

____

Z3c 4 ever!; Så det blev alltså inget av det? Finns det någon typ av facelift med t. ex klarglas till Z3?

/Manray/
Em
215
Emm
M3 Coupé -05 (svart/svart)
S6 Avant -07 (svart/svart)
Satsen nedan har jag gått och funderat lite på, men avvaktar ett tag till... Om någon annan här dock beställer en nu så vill jag vädligt gärna se resultatet sedan! :-)

Länk
Hade jag haft en Z3 hade jag inte tvekat en sekund! :)

/Manray/
NICE!
Hade man pengar över så...

//Svebba
- Jag är schnell !
Se här hur dessa ser ut monterade: Länk

Det finns nästan 40 sidor så det är bara att leta efter bilder! :)

/Manray/
av
167
ave
520dAT -12
xoa: Är nyfiken på hur det blev med dina vita linser i kombination med Angel eyes. Vad är det för Angel eyes du skaffat? Körde du med de som "passade dåligt" enligt ditt första inlägg eller har du skaffat andra.

Funderar själv på att byta till vita blinkerslinser och ev. samtidigt installera någon form av Angel eyes så jag tar tacksamt emot tips.
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Ave: ProjectorZ är det som gäller om det skall bli bra. Ca 6-7K.. jag har dock inte monterat mina ännu.. :-(

Länk

/Caspar
Länk
xo
161
xoa
BMW Z3 Roadster 1997
Ave:
Jag gav upp med de färdigköpta. Rena skräpet. Håller på att kolla lite med vita lysdioder mm. Ett projekt inför vintern. Blir det något så kommer bilder.........

Hans
av
167
ave
520dAT -12
Vad tror ni om dessa då?
Länk
Projector Z lysena var ju ruskigt fula, påminner mest om Marty Feldmans ögon som håller på att trilla ur skallen. Huuu!

Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color.
ave: din länk ser intressant ut. har du fått reda mer om vad som ingår? 2600 låter mycket för bara ringar...

____

Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Fredrik: Då passar de väl alldeles utmärkt med Dina fälgar!!

/Caspar
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.