|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Jag bor i Småland, Gislaved som ligger mellan Halmstad och Jönkping. Jag vill "bänka" min bil och undrar vart det finns möjlighet att göra det? Vilket ställe är närmast? //Öberg | |
| i Gnosjö kan du göra det, en kille som kör rally har bromsbänk på sitt företag. han brukar ta ca 300:- för det. | |
|
Du vet inte namnet på företaget och killen? Får gärna maila mig...!! Diesel-räsern |
|
|
Länk Kika på den länken. De firmor som är nämnda där har tillgång till rullande landsväg. |
|
| simon kan du ev. namn på hans firma? | |
|
Hhmmm, två ställen med rullande landsväg i närheten...vore ingen dum idé. //Thorssa |
|
Paap Reeder |
Hej! En gång i världen bänkade jag min E3/ 3,0SA. Tabellerna jag fick ut från den rullande lvg:en skickade jag till BMW AG och fick ett utförligt svar som inleddes med "Sehr geehrter o s v". De fick efter en redovisning av en formel fram 179,1 DIN PS men sade att de inte kunde "keine konkrete Aussage... o s v om Motorleistung machen können". Temp, luftryck, vindmotstånd? m m redovisades. 3,0:an var ju listad till 180. Kul var de i a f. MVH /// Paap R |
| jag ska kolla upp det i veckan, jag mailar när jag vet. kanske dumt att lägga ut det i forumet. | |
|
Tackar så mycket för mailet simon... ska ringa honom imon tror jag... Diesel-räsern |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.