|
|
|
|---|---|
|
Hej! har sett att det börjar bli populärt med stora stänklappar bakom hjulen och jag är rätt trött på att laga rost på sparklådorna och framskärmarna efter varje vinter så det låter ju som en bra lösning, Så nu till frågan: Det måste ju gå att klippa till egna stänkskydd i mjukplast som har någon rolig färg, typ röd, men hur ska man fästa dom... Vill ju inte sätta plåt skruv rätt in i skärmarna, Någon som har några förslag? -------------- Min E30: Länk | |
|
Gammal glassburk kanske?=) *Ljusblåa stänklappar?* Borde det inte gå att fästa dom i original stänkskyddshål då? Med popnit eller nåt... Rock eller hiphopnit kan oxå funka. |
|
|
typ sånna här Länk -------------- Min E30: Länk |
|
|
hmm... finns det stänk skydds hål? -------------- Min E30: Länk |
|
|
Ja inte är dom limmade original heller, eller hur?=) Dock beror ju det på om din bil beställdes med stänklappar när den var ny, och om dom ens finns kvar efter alla svenska vintrar... Ut och kryp och titta=) |
|
|
he he... Min har bara uplevt 1 svensk vinter eller vad det 2.... -------------- Min E30: Länk |
|
Aldric |
Jag har stänkskydd original på min E30, har skruvat av dom fram eftersom dom släpade i backen efter en sänkning direkt efter inköp men jag kan fota fästmekanismen åt dig om du vill? maila mig om du vill ha, jag har svart bälte i att tappa bort trådar, adress finns i profilen :). Team BMW M3 CSN Brahegatan, Borås Länk |
|
Aldric got @ -------------- Min E30: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.