|
|
|
|---|---|
|
Hej undrar vad jag skulle få för min M3 95 som gått 9900mil, importerad från Tyskland 2000. Full service bok, samt att det står i breefet att den varit hos Ac-Schnitzer. Har Schnitzer´s short shift låda + instegs lister, fotpedaler, avgassystem samt takvinge bak. Det är en Coupe jag har, en ägare i Tyskland samt en ägare innan mig i Sverige. Vill samt påpeka att sedan min ägo att jag ej vinterkört den sen jag köpte den sommaren 2001. Vad tror ni den är värd då jag funderar på att sälja den efter vintern? | |
Bmw ludde |
Woosssen: M3:or har sjunkt väldigt mycket det senaste tiden, tråkigt. Har sett ett antal 93:or för under 100.000, sen hur skicket på dom är låter jag vara osagt. Lägg ut den för de pris du hade tänkt dig, har flyt får du den såld, annars är det väl bara att sänka priset allt eftersom. Men svårt är det, kanske 140-150k ? |
|
Hej. Är det klima, skinn, stora färddatorn, färg mm? Är den rikligt utrustad så skulle jag gissa på max 120k. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Bilen har klima, skinn, stora färddatorn och pdc. Sen så ser den ut som din förra bil Bumper, fast den har inte dina fälgar som du hade på din bil. Men annars så ser dom nästan exakt likadana ut. |
|
|
Tjenare igen. Ok, rätt så bra utrustad då. Men är det el-stolar, taklucka, farthållare och rollo? Begagnatmarkanden för M3:orna har nog aldrig varit värre än just denna höst/vinter. Tror att nivåerna inte kommer att sjunka speciellt mkt framöver utan detta blir priset som kommer att gälla i 1-2 år. Kan kanske vara en idé att försöka sälja i vår ist... /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.