|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Oj, oj. Rejäl tryckare det där.... Såg en liknande olycka för ett tag sedan, men där det var ännu mer krockvåld. En lätt lastbil hade stannat vid rödljus och blir påkörd bakifrån av en tradare fullastad med sten från södra länken bygget, han hade inte ens bromsat... Oturligt nog så deformerades ju inte lilla lastbilen ett enda dugg. Hoppas du inte får bestående men från olyckan. ännu så länge så är det nog mest värk i musklerna i nacken så det dröjer ett par veckor till ngn månad innan du märker om det är mer skador... Och allihopa... Det heter Röntgen, röntga, röntgade, röntgat. inga ng kng, ngnkg osv.... Wilhelm Conrad Röntgen var uppfinnarens namn. |
|
|
hubbe325 jag är drogad därav stavningen. |
|
| ouch! f-n va ja hade lackat ur.. tillät smärtan skulle jag gått å slitit strupen ur aset som körde bussen å sen hävdat grov sinnesrubbning. | |
D-diddy |
Arsson: jag brukar inte hacka på stavfel, men i ditt fall så kan jag inte låta bli. "skälvrisk" det är ju precis vad det är, man skälver när man får reda på att man ska betala så mycket. Men det kostar att förse alla försäkringsbolagsdirrars lägenheter på strandvägen. |
|
Min nacke är fortfarande inte riktigt bra. Var till läkaren idag och han sjukskrev mig till slutet av januari. |
|
|
....Krya på dej....!! Hoppas att det löser sig med nacken & att det inte blir några bestående men !! (Har själv varit med om ett par rejäla smällar !) (både med mc & bil) Tur att du inte körde en "Bubbla" i a.f !! mvh/magnus |
|
|
inte bry man sig om pengar om man har besvär med nacken resten av livet..såg ju ut som det har varit en rejäl smäll Hoppas du blir bättre! krya på dig! |
|
|
Riktigt otrevlig smäll... Krya på dig killen! Min ögonsten.. Länk |
|
|
Tobben_N: ta det lungt och dokumentera allt som har med din nacke att göra, smärtor, läkarbesökskvitton och ta kopia på läkarintygen, allt för att du ska kunna få hjälp från förs.bolagen om du inte blir återställd. Har själv problem efter jag parkerade min 530 ganska brutalt vid sidan om vägen i oktober -03 och har fått probs med nacken och är fortfarande inte återställd. Har varit en del tjafs med försbolaget angående bilen men inga problem vad gäller personskadorna (LF). Letar fortfarande bil dock... Kör tillfällligt MB 300TE... Iallafall, hoppas allt går bra. Försäkringspengar är en sak, men att må bra är värt mer. |
|
|
Alltid lika läskigt när nått sånt här händer! Hoppas att allt går bra med nackskadorna och att du hittar en ny kärra. ps. på bilden så ser din tds'are ut som en compact! Måste ha varit en jäkla smäll! Länk Jag vill bara visa en alternativ bild av scenariot. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.