|
|
|
|---|---|
|
Som mosse mycket riktigt konstaterade var min första annons fel. Framfälgen jag har är en M3 GT fälg. Tack mosse! Jag får skylla på för lite nattsömn eller helt enkelt att jag var senilcement:) Vad kan nu värdet vara på en Original M3 GT framfälg 7.5x17" oanvänd men dock lite dammig. Panelen vad tros? Mvh Asken | |
|
Jag har en oanvänd GT-fälg med däck ståendes på bästa platsen i mitt tv-rum. Så det finns bra användningsområden för bara en fälg :) Men nog kan det vara lite svårt att sälja bara en fälg också... Priset är jag nyfiken på också. Fast jag ska inte sälja min. |
|
|
Runt tusenlappen skulle jag tro. Du kanske kan få lite mer om du hittar på en köpare som desperat måste ha tag i en sådan fälg. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
Tack för krediten Asken! :) Jag tror att en ny fälg skulle betinga ett värde av ca 1.500+ med tanke på nypriset hos BMW, (över 4.000:-) Man kan inte låta bli att undra hur du fått tag på en stackars fälg? :) /Klas |
|
|
JN, tack det bekräftar mina spekulationer:) mosse: bytesaffär mot något annat obskyrt oanvändbart tilbehör som legat och skräpat ett tag. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.