|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har läst många inlägg angående m3e46:or Det roliga är att det finns många som säger att de har sådana bilar.Men det jag har funderat på varför ställer de inte ut sina bilar. Eller de önska att de hade råd till en sån bil. | |
| Vad menar du med ställer ut? | |
Agge |
Tror att han menar galleriet. Ser ingen mening med att folk skulle ljuga om vad de har för bilar. Mvh //Agge |
|
Nä det jag menar är att när man åker på bil träffa så ser man inga m3:or ute ju |
|
|
Mr M3E46: Jag har varit på ca:3träffar i stockholm och en i Jönköping med min bil. |
|
| kom upp till götet så får du se en snabb blå.... ;) | |
| Min finns i galleriet :) | |
| Och nästa år kanske även på lite träffar då den skall piffas upp lite :) | |
|
MrM3E46: Du skulle ha varit på Ring Knutstorp då BMW Club Schweden hade sitt arrangemang. Du hade du bredvid varandra min (MST Wiesmann, sänkt etc, Frilansgalleriet), standard, en Kelleners moddad, en smurfblå manuell cab och slutligen an silver SMGII cab. Dessutom minst 5-6 till .... |
|
|
Jag var på Knutstorp den gången =) Körde dock ej =(( Finns i galleriet oxå, eller se min profil. Där e norra till =) ///Egget Länk |
|
|
ja va på knutstorp nu senast och kan ju säga att där var ju ett par e36 m3:or :) så visst syns dom...men man kan ju inte springa på alla småträffar på grund av tidsbrist/geografiskt avstånd t.ex.... BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.