|
|
|
|---|---|
|
Hej på er ! e de möjligtvis någon som har filmen med figthen, F1-bil vs militärt jetplan Länk Den finns på Ferraris hemsida Länk men jag tänker inte sponsra dom med 25 euro för att komma åt den. // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk | |
| Provat på DC++? | |
|
Aftonbladet har en liten snutt: Länk |
|
|
Tack. Den där skulle man ju gärna sett i sin helhet och från några fler vinklar. BE: Jag har lite svårt för dom där fildelningsprogramen så jag skickar hellre ut en polare att nosa ordentlig på nätet. // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Förstår inte det roliga med att jämföra flygplan mot "bilar"?! /Manray/ |
|
-Daniel- |
tja orkar man inte sitta 2sek å leta på dc så.. |
|
Mycket av tekniken i dagens F1-bilar har hämtats från flygindustrin. Därav kanske man väljer att jämföra dessa tekniska vidunder mot varandra. Det var för en tid sen ett program på Discovery som tog upp detta. Kommer inte ihåg vad det hette men jag har det inspelat på vhs här hemma. Väldigt intressant program. /Anton |
|
|
Intet är ju nytt... När Saab kom med 16V turbon (-84??) gjorde man precis samma sak med en AJ37 Viggen... Din gode Tiff Neddell har gjort nåt liknande i mitten på 90 talet... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Finns även en liknande med en Indycar mot en Jet, bilen tar starten för att mot slutet bli ganska ifrånåkt... Sök på DC så hittar ni nog den också. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.