|
|
|
|---|---|
|
Billigaste stället att beställa nya och bra grejer ifrån? Hittar inte så mkt på Mds och Brl. Jag tycker utbudet med begagnade saker är väldigt dyrt. Vissa begär 75% av nypriset. Förstår inte. Mvh | |
|
Vad är du ute efter då? Har du kollat hos DLS? Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
Det beror precis vad man är ute efter. Man kan hitta riktiga kap när det gäller begagnade grejer om man inte har för bråttom och tittar på rätt saker. Bruka inte löna köpa sig begagnade grejer som kostar 2-4000 kr nya. Tex mitt steg kostar runt 10-12000 kr nytt, fick det för 4000.... Skulle nog hålla med om att DLS är billiga och bra, mycket för pengarna när det gäller dem. |
|
|
Kolla min annons i powerbörsen! Slutsteg säljes Pioneer prs x220. |
|
|
www.psbilljud.tk Säljer Proel saker just nu...grymma basar |
|
| www.nardik.se | |
|
tänk på att en butik inte kan ha hela sitt sortiment framme. Men om Du frågar personelen i butiken vad Du söker, så ska dem kunna hjälpa Dig, el åtminstoen ge olika förslag på vad som kan passa Dig osv... Som ett exempel: BRL har i sina butiker resp på sin hemsida inte speciellt mycket Rockford prylar. MEN, om du pratar med butikspersonalen så kan d "skaka fram" en prislista/produktblad på ALLA dem saker som d kan fixa hem (o d kan vara en hel del upptäckte jag). Så var inte blyg, prata lite med butikspersonalen Du ;-) mvh Rutger |
|
|
Kolla köp & sälj på www.sasca.se |
|
| www.nardik.se va bra! | |
Jessie |
www.ljudstudion.nu Han har byggt min bil och riktigt duktig. Det ligger i Växjö. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.