|
|
|
|---|---|
|
Tjena tänkte höra vad det är för frontspoiler på hazzes saffransgula e30 turbo? Hela bilen är ruggit snygg så det vore kul å få veta vad det är för någe! Jag är nybliven e30 ägare å vet således inte så jätte mycket om vilka kjolpaket som finns å så vidare... Tack på förhand/Crille | |
| Greja fram en bild på bilstackaren så blev det plötsligt mycket lättare att hjälpa dig Crille=) | |
|
Är inte säker men jag tror att det är en Alpina spoiler... /Johan |
|
|
här finns bilder på hazzes underbara maskin: Länk "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
| Är inte det där nån Riegerläpp? | |
|
Ja ja ingen är helt säker:) Snygg är den i alla fall.. |
|
|
Om nån vill ha schyssta skrivbordsbilder, bla på Hazzes bmw så gå in på 2bar.nu sedan LINKS och välj racefreaks.Välj bilder å sedan träffar&evenemang, sen bilder 2003... långt ned på bild- listan står det, Blandade Wallpaper... Där finns massa snygga bmw-bilder / Crille |
|
|
Det där är väl en M3 front som är lätt moddad va? Påminner starkt om den som jag själv hade på 320;n... Antingen en M3 front eller en Alpina, tror mer på M3 jag... |
|
| Det ÄR en Alpina spoiler!!!! | |
| Det är en Alpina. | |
|
Jaha!? Den ser lite anorlunda ut va? Har för mig att en orginal alpina spoiler är typ spetsig:/ Ser förbannat bra ut hursomhelst... Är det svårt/dyrt att få tag i en sådan spoiler? /Crille |
|
| den ända skillnaden är hålet han har kapat upp.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.